ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Gebruikersavatar

PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door PIPOOO »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

PIPOOO schreef:
PIPOOO schreef:
PIPOOO schreef:ZOE 2 dagen bij de dealer geweest zonder resultaat. Beeldscherm gaat ook al vervangen worden, is defect. Het is gewoon niet goed. Nog 3 jaar rijden dan ben ik van deze auto af.

Vanaf vrijdagmiddag tot en met heden al 35 ongevraagde smssen gehad over "Batterijniveau kan niet worden verstrekt etc."

Wordt vervolgt.

Grt. Bert.
Volgens de dealer zou hij het moeten doen. Vanavond ff testen. Ben nu met de fiets.

Grt. Bert.
Tot op heden werkt alles weer. Ben blij.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Stamp
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 157
Lid geworden op: 12 mei 2018 09:56
Actief als: particulier
Locatie: Vlaardingen

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door Stamp »

Na een update ofzo werkt de app van ZE service vreemd. Het icoontje van de app is groen en het lijkt alsof de gegevens van een internet site wordt gehaald. In Google Chrome wordt een extra blad geopend. De waarde van de accu kloppen wel.
Q90 uit 2017 sinds dec 2019 :)
1000kwh overcapaciteit uit zonnepanelen. Laadkabel over de stoep niet toegestaan :(

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

daf55
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 359
Lid geworden op: 18 jun 2014 19:11
Actief als: particulier
Locatie: Wapenveld
Contacteer:

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door daf55 »

Klopt, dat zag ik ook. In de store van Google werden er ook al opmerkingen bij gemaakt. Op zich heb ik geen moeite met deze oplossing.
Al sinds 2014 tevreden Zoe rijder!

Renault Zoe Intens december 2019, Volvo XC60 T8 (2018), Daf 55 (1970) en een Mobylette

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Riesbak
Lid
Lid
Posts in topic: 10
Berichten: 417
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:27
Actief als: particulier

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door Riesbak »

Mijne werkt ook niet meer, krijg "onbekende fout"te zien (bij IOS en Android), dan moet ik inloggen en geeft de site aan dat het contract verlopen is.

Dat klopt, al maanden, dus Renault gebeld. Vraag en antwoord spel gehad, ik moest via de rlinkstore verlengen etc. Gaat niet, staat bij ZE connect 36 maanden al die tijd dat ik de auto heb op "aanvraag in behandeling", bij ZE interactive kan ik niet verlengen. Helpdesk dacht van wel, dus login gegeven, en een verbaasd antwoord: nee, je kan hier niets doen.

Toen moest ik via rlink in de auto de (staat op gratis) ZE interactive opnieuw kopen, alles werkt tot je op verzenden druk, dan: "deze dienst is momenteel niet beschikbaar".

Geen app dus nu, maar de auto stuurt me nog steeds een SMS al het laden gestopt is, schiet mij maar lek, nu is het wachten op het telefoontje van de tweede lijns helpdesk.
Nu MG4 Electric Long Range Luxury, hiervoor: Zoe ZE 50 Life wit nov 2020 voorheen acculease, accu nu gekocht. Hiervoor: Zoe Intense Q210, Blanc Glacier, sept 2015.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 6
Berichten: 2714
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door zoe2goe »

Het probleem zit niet in de auto <> Renault. Dat werkt allemaal zo goed (en soms kwaad) als het altijd doet.

De API Renault <> App is aangepast ( zie https://github.com/edent/Renault-Zoe-API/issues/16 ) en het probleem is dat
- iemand een fijne botch job heeft gedaan rond de uitrol van die aanpassing i.c.m. de uitrol van de app. Het lijkt er bijna op dat ze in paniek de app hebben vervangen door een web wrapper, die het ook niet doet.
- niemand bij Renault NL dat weet. Ik ben inmiddels ook "geholpen" met volkomen standaardantwoorden uit belscriptjes.

De grap is dat mijn eigen programmatuur op NodeRED nog gewoon werkt.

Gewoon maar rustig afwachten is mijn advies. Ik weet niet zeker of Atos hier de schuldige is maar het zou me niets verbazen.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door PIPOOO »

zoe2goe schreef:Het probleem zit niet in de auto <> Renault. Dat werkt allemaal zo goed (en soms kwaad) als het altijd doet.

De API Renault <> App is aangepast ( zie https://github.com/edent/Renault-Zoe-API/issues/16 ) en het probleem is dat
- iemand een fijne botch job heeft gedaan rond de uitrol van die aanpassing i.c.m. de uitrol van de app. Het lijkt er bijna op dat ze in paniek de app hebben vervangen door een web wrapper, die het ook niet doet.
- niemand bij Renault NL dat weet. Ik ben inmiddels ook "geholpen" met volkomen standaardantwoorden uit belscriptjes.

De grap is dat mijn eigen programmatuur op NodeRED nog gewoon werkt.

Gewoon maar rustig afwachten is mijn advies. Ik weet niet zeker of Atos hier de schuldige is maar het zou me niets verbazen.
Sorry, hoor maar ik begrijp hier niets van. Bij mij werkt het sinds kort weer normaal. Gisteren is wel mijn beeldscherm vervangen in de auto met als resultaat dat de radio, navigatie etc. nu niets meer doet. Vandaag de auto weer naar de dealer gebracht. Op naar het volgende probleem/oplossing. Ik vermoed dat mijn auto dit jaar al tussen de 10 en 15 dagen bij de dealer heeft gestaan. Ben er echt helemaal klaar mee!!

Grt. Bert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Riesbak
Lid
Lid
Posts in topic: 10
Berichten: 417
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:27
Actief als: particulier

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door Riesbak »

Bij mij werkt de app weer: antwoord van Renault:

Omdat het contract in ons systeem bleef hangen op een status waardoor een nieuw contract kon worden aangemaakt hebben wij ons hoofdkantoor gevraagd hierbij te assisteren. Het oude contract is nu stopgezet en wij hebben voor u een nieuw contract van 12 maanden aangemaakt (zie bijlage). U krijgt dat contract van ons als gebaar voor het ongemak hierin.


Alleen staat het nu weer op 3 jaar i.p.v. 1 jaar, shhhhhhh :wink: :mrgreen:
Nu MG4 Electric Long Range Luxury, hiervoor: Zoe ZE 50 Life wit nov 2020 voorheen acculease, accu nu gekocht. Hiervoor: Zoe Intense Q210, Blanc Glacier, sept 2015.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

OlafH
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 786
Lid geworden op: 02 feb 2015 18:51
Actief als: particulier
Locatie: Veenendaal

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door OlafH »

Sinds de nieuwe app (denk ik) kan ik de voorverwarming via de app aanzetten als de auto in de diepe slaap is. Omdat ik dit niet vaak meer heb getest en ik denk dat het nauwelijks met de app te maken kan hebben, vermoed ik eigenlijk dat het ergens met een software update van de auto is meegekomen. Ben er wel blij mee met dit weer in elk geval.
R110 september 2019
Q210 augustus 2014 => ingeruild met 211.000 km

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Jopie66
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 50
Lid geworden op: 07 apr 2017 17:10
Actief als: professional

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door Jopie66 »

Beste mensen heb sinds enkele weken met de app problemen. Kan via de Ios App de klimaatregeling niet op afstand starten.Dat kan wel direct(direct airco aanzetten)maar niet gepland. Ik krijg een foutmelding met onbekende fout:

blob:file:///4ef87a40-a4c9-4505-85c3-c7312dec983f
Bekend??
Via de laptop werk het wel...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Jopie66
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 50
Lid geworden op: 07 apr 2017 17:10
Actief als: professional

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door Jopie66 »

f1b1b11b-1f49-438a-aa41-138fe9e24188.jpg
Dit is de foutmelding
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Stamp
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 157
Lid geworden op: 12 mei 2018 09:56
Actief als: particulier
Locatie: Vlaardingen

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door Stamp »

Mijn app werkt nog steeds raar.
Icoontje is groen en hij werkt nog steeds via google chrome (opend een tabblad)

Klimaatregeling via de app gebruik ik niet
Q90 uit 2017 sinds dec 2019 :)
1000kwh overcapaciteit uit zonnepanelen. Laadkabel over de stoep niet toegestaan :(

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Gliset
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 5
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 jun 2017 17:27
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door Gliset »

Tien dagen geen gebruik kunnen maken van de app. 11 december had de app voor het laatst de batterij inhoud doorgegeven, daarna niet meer (ondanks laden). Ook op afstand de klimaatregeling aanzetten werkte niet meer. Via Twitter melding gemaakt en snel contact gekregen met Renault NL. Op afstand lukte het Renault ook niet, dus afspraak bij de dealer. Vrijdag auto weggebracht en eind van de middag weer terug. En het werkt allemaal weer. Blij mee, ook met de snelle service van Renault NL. Uiteindelijk al met al 10 dagen zonder gezeten (met wel een rijdende auto natuurlijk).

Op de rekening staat trouwens "A48J herpogrammeren rekeneenheid Telematicasysteem"
Zwarte Zoe R90 sinds 10/2/2018 15:00 :dance:
In 5 jaar ruim 100.000km elektrisch plezier (inclusief Parijs en Noorwegen), sinds km 101468 een nieuwe motor. Na 1.5 jaar straatladen nu vooral thuisladen op eigen zonne-energie met een Zappi V2 3F lader

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 6
Berichten: 2714
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door zoe2goe »

Uit pure interesse: daarvoor zelf geprobeerd de zekering van de TCU (F31) even los te maken?
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Gliset
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 5
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 jun 2017 17:27
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door Gliset »

Nee. Ik had al gereageerd via Twitter op die nieuwe app en heb dit toegevoegd. Bovendien, minder dan een jaar oud, dus hun ding. En gelijk ook de beurt geregeld.
Zwarte Zoe R90 sinds 10/2/2018 15:00 :dance:
In 5 jaar ruim 100.000km elektrisch plezier (inclusief Parijs en Noorwegen), sinds km 101468 een nieuwe motor. Na 1.5 jaar straatladen nu vooral thuisladen op eigen zonne-energie met een Zappi V2 3F lader

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Jopie66
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 50
Lid geworden op: 07 apr 2017 17:10
Actief als: professional

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door Jopie66 »

Het blijft irritant dat ik de verwarming alleen kan instellen via de laptop en niet via de smart(I)phone. Ga maar even met de dealer bellen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Jopie66
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 50
Lid geworden op: 07 apr 2017 17:10
Actief als: professional

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door Jopie66 »

Ben er nu achter dat het waarschijnlijk een software fout is van de app op de Iphone. Hij doet het namelijk probleemloos op een android telefoon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door PIPOOO »

Jopie66 schreef:Ben er nu achter dat het waarschijnlijk een software fout is van de app op de Iphone. Hij doet het namelijk probleemloos op een android telefoon.
Ik heb een android. Werkt ook waardeloos.
Grt. Bert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Crxtreem
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 60
Lid geworden op: 17 mar 2018 12:32
Actief als: particulier

ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door Crxtreem »

En bij mij vertikt MyZE het weer om de status op te geven.
Laatste waarde is van gistermiddag.

Had al op mijn Iphone de website in gebruik omdat ik bij instellen van de kachel een onbekende fout kreeg via de app.
Maar nu weer niets meer.

Ik moest vanmorgen ook weer inloggen, wat toch echt op onthouden stond.
zoe2goe schreef:Uit pure interesse: daarvoor zelf geprobeerd de zekering van de TCU (F31) even los te maken?
Is dan de radio ook ontregeld?
Renault Zoe Bose Q90 Juli 2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 6
Berichten: 2714
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door zoe2goe »

Nope.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Riesbak
Lid
Lid
Posts in topic: 10
Berichten: 417
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:27
Actief als: particulier

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door Riesbak »

Ik hoop dat er snel een nieuwe app komt. Pak ik mijn iPhone moet ik inloggen, pak in mijn Android moet ik inloggen, check ik via de PC moet ik inloggen, elke keer weer nu :x
Nu MG4 Electric Long Range Luxury, hiervoor: Zoe ZE 50 Life wit nov 2020 voorheen acculease, accu nu gekocht. Hiervoor: Zoe Intense Q210, Blanc Glacier, sept 2015.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Crxtreem
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 60
Lid geworden op: 17 mar 2018 12:32
Actief als: particulier

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door Crxtreem »

Zit die zekering onder de motorkap of in de auto?
Renault Zoe Bose Q90 Juli 2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PieterZoe
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 941
Lid geworden op: 04 jul 2013 13:40
Actief als: particulier

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door PieterZoe »

Zekeringkastje onder dashboard links van het stuur.
Rlink = zekeringpositie F26 (3e kolom, 4e zekering van boven).


Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Crxtreem
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 60
Lid geworden op: 17 mar 2018 12:32
Actief als: particulier

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door Crxtreem »

Net de zekering eruit gepeuterd en je hoort een relais afvallen (auto was aan het laden) op display control sos dienst of zo iets in het oranje.
De zekering er weer terug in en binnenverlichting en zo ging weer aan.

App geopend en netjes de juiste waarde!
Ook een sms dat laden was gestopt.
Dus ik ben voorlopig weer online.
Renault Zoe Bose Q90 Juli 2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Stamp
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 157
Lid geworden op: 12 mei 2018 09:56
Actief als: particulier
Locatie: Vlaardingen

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door Stamp »

App (via android) is sinds januari slechter geworden.
Batterij status wordt wel doorgegeven maar niet de laadsessies sinds januari.

Via de My Renault => R-link zie ik dat Z.E. service verlopen is maar de Z.E. inter@ctive is actief.
(Z.E. inter@ctive heb ik erbij gekregen met de navigatie tomtom van Europa toen ik mijn Zoe kocht)
Vind het vreemd dat Z.E. service verlopen is want deze is naar mijn weten gratis of heb ik dat mis.

Het verschil tussen Z.E. service en Z.E. inter@active vind ik onduidelijk, het is volgens mij dezelfde app :think:

Z.E. inter@ctive is naar mijn weten een uitbreiding op Z.E. service met o.a. update van tomtom met laadpalen.
Deze optie is leuk maar gebruik toch google maps.

Gebruik de app alleen voor de batterij status en de laadsessies te zien.
Laadsessies via de timer of airco aanzetten gebruik ik niet.
Foutmeldingen tijdens het laden via sms is ook handig.
Daar is ZE service denk ik voldoende voor.
Q90 uit 2017 sinds dec 2019 :)
1000kwh overcapaciteit uit zonnepanelen. Laadkabel over de stoep niet toegestaan :(

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Riesbak
Lid
Lid
Posts in topic: 10
Berichten: 417
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:27
Actief als: particulier

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door Riesbak »

Ik heb erover gebeld laatst met Renault service. ZE connect is waar de app mee werkt, dat je ziet of de auto oplaad, je range etc. Met interactive (volgens Renault) kan je schema's instellen via de voor opladen, voor mij niet handig, ik hou het op ZE connect.
Nu MG4 Electric Long Range Luxury, hiervoor: Zoe ZE 50 Life wit nov 2020 voorheen acculease, accu nu gekocht. Hiervoor: Zoe Intense Q210, Blanc Glacier, sept 2015.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

OlafH
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 786
Lid geworden op: 02 feb 2015 18:51
Actief als: particulier
Locatie: Veenendaal

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door OlafH »

Ik zie in de Google Play Store bij de laatste update van de MyZE app dat deze naar een tijdelijke pagina verwijst en dat de hele app geïntergreerd gaat worden in een nieuwe MyRenault app die in 2019 wordt uitgerold.
Afbeelding
R110 september 2019
Q210 augustus 2014 => ingeruild met 211.000 km

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Riesbak
Lid
Lid
Posts in topic: 10
Berichten: 417
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:27
Actief als: particulier

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door Riesbak »

Ik gebruik tegenwoordig om het laden te checken een speciaal gemaakte pagina, handig alternatief: https://www.myzoe.uk/
Nu niet elke keer je login en wachtwoord hoeven invullen, heerlijk.

Eraan gekomen via de goede Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/RenaultZoeOwnersClub/
Nu MG4 Electric Long Range Luxury, hiervoor: Zoe ZE 50 Life wit nov 2020 voorheen acculease, accu nu gekocht. Hiervoor: Zoe Intense Q210, Blanc Glacier, sept 2015.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door PIPOOO »

Riesbak schreef:Ik gebruik tegenwoordig om het laden te checken een speciaal gemaakte pagina, handig alternatief: https://www.myzoe.uk/
Nu niet elke keer je login en wachtwoord hoeven invullen, heerlijk.

Eraan gekomen via de goede Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/RenaultZoeOwnersClub/
Ben deze ook aan het uittesten. Gaat tot op heden, 1 dag, best wel goed.

Grt. Bert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door PIPOOO »

PIPOOO schreef:
Riesbak schreef:Ik gebruik tegenwoordig om het laden te checken een speciaal gemaakte pagina, handig alternatief: https://www.myzoe.uk/
Nu niet elke keer je login en wachtwoord hoeven invullen, heerlijk.

Eraan gekomen via de goede Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/RenaultZoeOwnersClub/
Ben deze ook aan het uittesten. Gaat tot op heden, 1 dag, best wel goed.

Grt. Bert.

Vond ook deze nog in Google Play. Unofficial Z.E. Services. Ziet er ook goed uit.
Grt. Bert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Gliset
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 5
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 jun 2017 17:27
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door Gliset »

Heb een melding bij Renault gemaakt dat ik geen laadhistoriek (en historiek van mijn airconditioning) meer kan zien vanaf 1 januari (de laadhistoriek tot 31/12/2018 nog wél!). Zijn er meer die dat geconstateerd hebben? (gebruikte het om mijn verbruik bij te houden)
Zwarte Zoe R90 sinds 10/2/2018 15:00 :dance:
In 5 jaar ruim 100.000km elektrisch plezier (inclusief Parijs en Noorwegen), sinds km 101468 een nieuwe motor. Na 1.5 jaar straatladen nu vooral thuisladen op eigen zonne-energie met een Zappi V2 3F lader

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knarf93
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 93
Lid geworden op: 14 nov 2017 22:51
Actief als: particulier

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door Knarf93 »

Gliset schreef:Heb een melding bij Renault gemaakt dat ik geen laadhistoriek (en historiek van mijn airconditioning) meer kan zien vanaf 1 januari (de laadhistoriek tot 31/12/2018 nog wél!). Zijn er meer die dat geconstateerd hebben? (gebruikte het om mijn verbruik bij te houden)
Dat heb ik ook, de app werk nog wel naar behoren, maar bij de laadhistorie vanaf Januari krijg ik de melding “geen gegevens”
Leaf

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 6
Berichten: 2714
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door zoe2goe »

Zelfde hier. Ik gebruik het vrijwel nooit dus niet eerder opgevallen.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door PIPOOO »

Gliset schreef:Heb een melding bij Renault gemaakt dat ik geen laadhistoriek (en historiek van mijn airconditioning) meer kan zien vanaf 1 januari (de laadhistoriek tot 31/12/2018 nog wél!). Zijn er meer die dat geconstateerd hebben? (gebruikte het om mijn verbruik bij te houden)
Bij mij zie ik t/m september 2018 niets meer. Vanaf oktober weer wel.

Grt. Bert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Stamp
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 157
Lid geworden op: 12 mei 2018 09:56
Actief als: particulier
Locatie: Vlaardingen

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door Stamp »

Gliset schreef:Heb een melding bij Renault gemaakt dat ik geen laadhistoriek (en historiek van mijn airconditioning) meer kan zien vanaf 1 januari (de laadhistoriek tot 31/12/2018 nog wél!). Zijn er meer die dat geconstateerd hebben? (gebruikte het om mijn verbruik bij te houden)
Dat is bij mij ook het geval.
ZE service houd sind 01-01-2019 geen laadsessies bij.
Wel de actuele laadsessie
Q90 uit 2017 sinds dec 2019 :)
1000kwh overcapaciteit uit zonnepanelen. Laadkabel over de stoep niet toegestaan :(

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Crxtreem
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 60
Lid geworden op: 17 mar 2018 12:32
Actief als: particulier

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door Crxtreem »

Bij mij moet ik om de 2 weken de zekering trekken om weer verbinding te krijgen.
Lijkt me toch ook niet de oplossing te zijn.
Renault Zoe Bose Q90 Juli 2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Crxtreem
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 60
Lid geworden op: 17 mar 2018 12:32
Actief als: particulier

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door Crxtreem »

En ik heb weer geen verbinding.
Website lag er ook uit.
Ook na zekering trekken nog geen verbinding.

Zag op de website ook dat er een nieuwe Update voor de Rlink was die dit op zou lossen.
Deze ook geïnstalleerd maar nog steeds niets.

Wat een product....
Renault Zoe Bose Q90 Juli 2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht