Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 23
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Domi1963 »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Je kan altijd bij de dealer eens vragen of hij geen mogelijkheid heeft om dit met de CLIP te wijzigen. Ik herinner mij dat op mijn C6 het video signaal, al rijdend niet te bekijken, ook met de LEXIA kon gewijzigd worden. Dit hield gewoon in van de in de software ingestelde snelheid welke op 5 km/uur stond, te verhogen naar 255 km/uur.(Maximaal instelbare snelheid op de C6) en je kon video kijken al rijdend. Dus ik weet niet welke verassingen de Renault CLIP nog verborgen houd voor ons...

Renault Talisman Grandtour initiale Paris Energy TCe 200 EDC
Verzonden vanaf mijn SM-935FG met Tapatalk
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



jefb
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 24
Berichten: 122
Lid geworden op: 03 feb 2017 11:15
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door jefb »

Zal niet gebeuren. ACC op de Talisman is cameragebaseerd volgens mij en heeft geen bijkomende radar. Houdt dus teveel risico in om de snelheid te verhogen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



FatalZero
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 3
Berichten: 116
Lid geworden op: 25 aug 2016 20:22
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door FatalZero »

jefb schreef:Zal niet gebeuren. ACC op de Talisman is cameragebaseerd volgens mij en heeft geen bijkomende radar. Houdt dus teveel risico in om de snelheid te verhogen.
Helaas pindakaas. Dit is onjuist!

De Talisman gebruikt voor ACC een radar. Die zit achter het grote Renault logo verwerkt.
De snelheidsverhoging (vorig jaar oktober/november) van 140 km/u max. naar 150 km/u max. is bewerktstelligd door een betere radar te monteren in de auto. Dit was niet lauter een verandering in de software maar een radar met een hogere 'resolutie' en een groter bereik zodat de auto verder kan 'kijken' en tijdig kan anticiperen op verkeer.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



jefb
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 24
Berichten: 122
Lid geworden op: 03 feb 2017 11:15
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door jefb »

Je hebt gelijk, dacht dat er iets ontbrak om hogere snelheden aan te kunnen, maar het is niet de radar, maar de camera dan die niet helpt?

http://nl.e-guide.renault.com/nld/Talis ... SE-CONTROL

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



rvdgaag
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 591
Lid geworden op: 14 mar 2015 13:29
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door rvdgaag »

Het is vrij simpel, 150 km/is afgerond 42 meter per seconde. De radar heeft een rijkwijdte van 120 meter dus je hebt 3 seconden "bereik" (veiligheidsmarge).

Zou je hogere snelheden toestaan dan neemt het bereik van 3 seconden af en wordt het dus echt gevaarlijk, nog afgezien van het feit dat de auto niet afremt naar 0 maar bij 30km/h stopt met remmen en er vanuit gaat dat je dan zelf inmiddels op de rem trapt.

Het is een vrij simpele/goedkope variant van de adaptieve cruisecontrol die Renault gebruikt. Mijn BMW remt wel tot 0 en kan tot 250 op cruisecontrol. Wel gaaf om knetterhard op een file aan te rijden, automatisch naar 0 te laten remmen en zodra het weer rijdt gaat de auto weer naar 250 zonder een pedaal aan te raken.
Jan 2019 Espace V Initiale Paris TCE 225 EDC GPF Gris Titanium full options

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 23
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Domi1963 »

De prijs is er naar ook hee rvdgaag. Je moet geen appels met peren vergelijken.


Renault Talisman Grandtour Initiale Paris TCe 200 EDC
Verzonden vanaf mijn iPhone 7 Plus met Tapatalk
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



rvdgaag
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 591
Lid geworden op: 14 mar 2015 13:29
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door rvdgaag »

Je hoort mij ook niet klagen, hoewel een Espace van 60K naar mijn mening dat toch wel zou moeten kunnen, BMW's van 40K doen dat ook hoewel de mijne iets duurder was.
Jan 2019 Espace V Initiale Paris TCE 225 EDC GPF Gris Titanium full options

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ezeef
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 17
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 jul 2017 07:59
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Ezeef »

k Moet er maar mee leven... en het is een kwestie van mooie marketing filmpjes waar niets over een max snelheid wordt gezegd....zeker in dit geval ver beneden premium.
Talisman Intens TCE 150, 4-Control, 18" velgen, Zwart, halfleer.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Tall
lid
lid
Posts in topic: 10
Berichten: 168
Lid geworden op: 16 jul 2017 13:36
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Tall »

rvdgaag schreef:Het is vrij simpel, 150 km/is afgerond 42 meter per seconde. De radar heeft een rijkwijdte van 120 meter dus je hebt 3 seconden "bereik" (veiligheidsmarge).

Zou je hogere snelheden toestaan dan neemt het bereik van 3 seconden af en wordt het dus echt gevaarlijk, nog afgezien van het feit dat de auto niet afremt naar 0 maar bij 30km/h stopt met remmen en er vanuit gaat dat je dan zelf inmiddels op de rem trapt.

Het is een vrij simpele/goedkope variant van de adaptieve cruisecontrol die Renault gebruikt. Mijn BMW remt wel tot 0 en kan tot 250 op cruisecontrol. Wel gaaf om knetterhard op een file aan te rijden, automatisch naar 0 te laten remmen en zodra het weer rijdt gaat de auto weer naar 250 zonder een pedaal aan te raken.
Dat is ook allemaal maar theorie hè rvdgaag, ik denk niet dat we collectief aan 250/u over de wegen scheuren, ook jij niet.
Hier wordt veel machopraat verkocht. Per opbod.
Renault Talisman grandtour 225 pk Initiale Paris 2021 Highland Grey

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Cabool
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Berichten: 60
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:27
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Cabool »

Tall schreef:
rvdgaag schreef:Het is vrij simpel, 150 km/is afgerond 42 meter per seconde. De radar heeft een rijkwijdte van 120 meter dus je hebt 3 seconden "bereik" (veiligheidsmarge).

Zou je hogere snelheden toestaan dan neemt het bereik van 3 seconden af en wordt het dus echt gevaarlijk, nog afgezien van het feit dat de auto niet afremt naar 0 maar bij 30km/h stopt met remmen en er vanuit gaat dat je dan zelf inmiddels op de rem trapt.

Het is een vrij simpele/goedkope variant van de adaptieve cruisecontrol die Renault gebruikt. Mijn BMW remt wel tot 0 en kan tot 250 op cruisecontrol. Wel gaaf om knetterhard op een file aan te rijden, automatisch naar 0 te laten remmen en zodra het weer rijdt gaat de auto weer naar 250 zonder een pedaal aan te raken.
Dat is ook allemaal maar theorie hè rvdgaag, ik denk niet dat we collectief aan 250/u over de wegen scheuren, ook jij niet.
Hier wordt veel machopraat verkocht. Per opbod.
Als je tegen 250km/u op een file afrijdt, gaat die ACC niet helpen om je auto niet in de prak te rijden. Die kan ook maar in die mate afremmen dat de fysische wetten dat toelaten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 23
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Domi1963 »

De VAG groep wagens met de 4 ringen en vw en Porsche kunnen dat ook zogezegd. Maar ik zou dat toch eens in de praktijk willen zien. Oh ja, Infinity kan dit ook blijkbaar van 200+ naar 0 via de ACC en dan weer optrekken naar ingestelde snelheid op de ACC.


Renault Talisman Grandtour Initiale Paris TCe 200 EDC
Verzonden vanaf mijn iPhone 7 Plus met Tapatalk
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 8
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Knippie »

Sorry maar ik kan me niet voorstellen dat het "gaaf" is om met zulke snelheden op een file af te rijden... het systeem hoeft maar 1x te weigeren en je hebt een drama.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Tall
lid
lid
Posts in topic: 10
Berichten: 168
Lid geworden op: 16 jul 2017 13:36
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Tall »

Of iemand die een onverwacht manoeuvre maakt, ook daar kan het systeem je niet bij helpen.
Renault Talisman grandtour 225 pk Initiale Paris 2021 Highland Grey

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mils
lid
lid
Posts in topic: 22
Berichten: 274
Lid geworden op: 18 jan 2017 01:00
Actief als: particulier
Locatie: België

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Mils »

Het is een blijft een hulpmiddel maar kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die +180 km/hr rijden op ACC.
Verder sluit ik me helemaal aan bij Knippie!
Talisman sedan Tce 200 Initiale Paris FO Nacré wit

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 19
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door berenburg »

Je kunt de afstand instellen ook bij 140 op 1 streep
Dus 150 zou moeten kunnen.
Heeft niets met de radar te maken die kan het makkelijk aan software behoeft aanpassing

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



guy janssens
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 179
Lid geworden op: 13 jul 2013 05:21
Actief als: particulier
Locatie: Kieldrecht ( Beveren ) Belgie

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door guy janssens »

Een BMW van 40k die 250km/h gaat, die mag je mij leveren.
Graag on topic blijven.
Voor cowboyverhalen zijn er andere forums.
Iemand die bij druk verkeer zijn acc op 200 km/h instelt mag zijn rijbewijs van mij inleveren.
Clio I 1,4i 80pk( 1995 - 1998 ) , Megane I 1,9d( 1998 - 2002 ) , Laguna II 1,9dci 108pk ( 2002 -2007 ), foutje Mondeo IV 1,8tdci 125pk ( 2007 - 2013 ), Megane III 1,5dci 110pk edc( 2013 - 2016 ), Talisman I 1,6t benzine 200pk( 2016 - 2018 ), Audi S6 avant 2018-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



rudi a
Lid
Lid
Posts in topic: 7
Berichten: 26
Lid geworden op: 08 apr 2017 10:15
Actief als: professional

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door rudi a »

acc of wat dan ook met de technologie van nu en de komende jaren, camera, sensoren etc rijden we weldra allen braafjes achterelkaar en zullen we alleen nog moeten sturen en stoppen! mijn gedacht!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 25
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door DHL »

Zelfs niet meer sturen en stoppen... wellicht doen we dan niks meer zelf. Maar zal voor de eerste decennia niet zijn.
Dat ze eerst eens werk maken met het verplichtend uitrusten van wagens met een noodremsysteem (volledig tot 0 km per uur) en... vooral de vrachtwagens ook!
In ieder geval, op gebied van veiligheid zitten we goed bij Renault. Sedert 2002 werken ze hier enorm hard aan. Laguna was bvb de eerste wagen die 5 sterren behaalde op NCAP.

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ezeef
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 17
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 jul 2017 07:59
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Ezeef »

Toch vind ik dat Renault naast acc ook wel boven 150 km/h een gewone CC had kunnen inbouwen dan was iedereen tevreden geweest. Het is heel erg prettig om s avonds van Bremen naar Groningen 180 km/h met CC te rijden zonder veiligheids issues.
Talisman Intens TCE 150, 4-Control, 18" velgen, Zwart, halfleer.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



rudi a
Lid
Lid
Posts in topic: 7
Berichten: 26
Lid geworden op: 08 apr 2017 10:15
Actief als: professional

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door rudi a »

als ik de auto in de P stand zet en de rem voel aantrekken dan valt de motor soms niet stil! dit bij korte ritjes. herkent iemand dit probleempje? gr

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Tall
lid
lid
Posts in topic: 10
Berichten: 168
Lid geworden op: 16 jul 2017 13:36
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Tall »

Ik mag aannemen dat je de start/stop knop induwt om hem stil te leggen en de kaart aanwezig is?
Renault Talisman grandtour 225 pk Initiale Paris 2021 Highland Grey

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



rudi a
Lid
Lid
Posts in topic: 7
Berichten: 26
Lid geworden op: 08 apr 2017 10:15
Actief als: professional

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door rudi a »

normaal valt hij automatisch stil maar soms moet ilk de start/stop knop gebruiken. raar toch. gr

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Tall
lid
lid
Posts in topic: 10
Berichten: 168
Lid geworden op: 16 jul 2017 13:36
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Tall »

Nee, ik rijd met mijn 3de Renault die de startknop heeft en het is altijd zo geweest dat je hem met de knop moet stilleggen. Ik heb er dus geen weet van dat hij automatisch zou moeten stilvallen als je hem in de P stand zet, lijkt me ook niet logisch. Wat wel zou kunnen is dat de start/stopfunctie is ingeschakeld en daardoor stilvalt. Maar dan moet je hem nog altijd uitschakelen met de knop.
Renault Talisman grandtour 225 pk Initiale Paris 2021 Highland Grey

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Thomas84
lid
lid
Posts in topic: 14
Berichten: 1460
Lid geworden op: 29 jun 2015 04:27
Actief als: particulier
Locatie: Midden Nederland

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Thomas84 »

Volgensmij moet je altijd op de stopknop drukken, anders blijft hij op contact staan. Dat de motor uit gaat heeft met het start/stop systeem te maken. Dat hij dan niet uit gaat bij korte stukjes nog niet alle voorwaarden voor het start/stop systeem er zijn. Zoals bijvoorbeeld temperatuur motor of nog opladen van de accu.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Grand Espace IV phase 4 Initiale 2.0 dCi 173pk automaat
voorheen: Grand Espace IV phase 2 Dynamique 2.0 dCi 150pk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 8
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Knippie »

Ik herken het wel, want bij mij valt ie soms stil en soms moet ik het met de knop doen. Ook als hij zonder knop stil valt, dan stopt de muziek bij het openen van de deuren.

Totaal niet storend ofzo, maar ik vind het wel vreemd dat het niet consequent werkt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Cabool
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Berichten: 60
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:27
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Cabool »

Knippie schreef:Ik herken het wel, want bij mij valt ie soms stil en soms moet ik het met de knop doen. Ook als hij zonder knop stil valt, dan stopt de muziek bij het openen van de deuren.

Totaal niet storend ofzo, maar ik vind het wel vreemd dat het niet consequent werkt.
Werkt perfect consequent. Zoals sommigen hier al zeiden, heeft te maken met start/stop dat aanstaat waardoor die soms stilvalt bij het inschakelen van de P stand. Je moet in principe altijd met de start/stop knop de motor stilleggen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 8
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Knippie »

Perfect consequent en in principe gaan niet helemaal samen. Ik zet start/stop altijd direct uit en ervaar wat ik beschreef. Niet consequent.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ezeef
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 17
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 jul 2017 07:59
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Ezeef »

Knippie schreef:Perfect consequent en in principe gaan niet helemaal samen. Ik zet start/stop altijd direct uit en ervaar wat ik beschreef. Niet consequent.
Perfect consequent zou t zijn als je niet voor verrassingen kwam te staan....start stop staat bij mij aan en ik zet de auto bv voor een brug altijd in de P (staat op de rem) en bij het wegrijden hoef ik alleen maar gas te geven; k moet trouwens wel uitkijken dat ie er niet met wielspin van door gaat....erg gevoelig.
Talisman Intens TCE 150, 4-Control, 18" velgen, Zwart, halfleer.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ezeef
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 17
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 jul 2017 07:59
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Ezeef »

Knippie schreef:Perfect consequent en in principe gaan niet helemaal samen. Ik zet start/stop altijd direct uit en ervaar wat ik beschreef. Niet consequent.
Perfect consequent zou t zijn als je niet voor verrassingen kwam te staan....start stop staat bij mij aan en ik zet de auto bv voor een brug altijd in de P (staat op de rem) en bij het wegrijden hoef ik alleen maar gas te geven; k moet trouwens wel uitkijken dat ie er niet met wielspin van door gaat....erg gevoelig.
Talisman Intens TCE 150, 4-Control, 18" velgen, Zwart, halfleer.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MarcelP
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 6
Berichten: 104
Lid geworden op: 11 apr 2017 14:26
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door MarcelP »

Je zet je auto in P en hoeft dan bij het wegrijden alleen maar gas te geven? Daarvoor moet ik hem toch echt eerst in D zetten. Die gevoeligheid herken ik ook niet, ik kan zeer rustig wegrijden, in de Sportstand van Sense misschien iets minder.
Talisman Estate 110 EDC Intense - Beige Dune - 8.7" Bose - Pack Winter Intense - Easy Life Pack - Pack Cruising :thumb:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ezeef
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 17
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 jul 2017 07:59
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Ezeef »

MarcelP schreef:Je zet je auto in P en hoeft dan bij het wegrijden alleen maar gas te geven? Daarvoor moet ik hem toch echt eerst in D zetten. Die gevoeligheid herken ik ook niet, ik kan zeer rustig wegrijden, in de Sportstand van Sense misschien iets minder.
wiseguy..... :)

Qua gevoeligheid; dan moet ik maar even naar de dealer want ik krijg echt een stoot in m'n rug dat wil je niet weten; ik moet erg voorzichtig gas geven ook in de eco stand
Talisman Intens TCE 150, 4-Control, 18" velgen, Zwart, halfleer.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



MadBull
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 239
Lid geworden op: 23 dec 2015 09:24
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door MadBull »

Misschien ermee te maken dat jullie verschillende motoren in het vooronder hebben liggen? :idea:
Renault Megane III Grandtour 1.5 DCI (2014)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MarcelP
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 6
Berichten: 104
Lid geworden op: 11 apr 2017 14:26
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door MarcelP »

Dat zal ongetwijfeld schelen, maar met ongeacht welk vermogen moet je toch in staat zijn om rustig en beheerst weg te rijden? Het lijkt me anders niet relaxed rijden in de file.
Talisman Estate 110 EDC Intense - Beige Dune - 8.7" Bose - Pack Winter Intense - Easy Life Pack - Pack Cruising :thumb:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 28
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Ghia »

Als ik (lichtjes) gas geef aan de stoplichten ga ik ook met een 'sprongetje weg'.
Schijnt hiervoor een update te zijn.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ezeef
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 17
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 jul 2017 07:59
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Ezeef »

Sprongetje is bij mij een sprong....ik neem contact op met de dealer, dankje.
Talisman Intens TCE 150, 4-Control, 18" velgen, Zwart, halfleer.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht