Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Geluidloos, krachtig en soepel zoeft jouw Renault ZOE volledig elektrisch over de weg. Dit is autorijden op z'n best. Hij is snel. Hij is stil. Hij is leuk. De elektrische ZOE maakt waar wat z'n uiterlijk belooft: fun on the road. Een gevoel dat jij al kent en dat je nu ook met je vrienden kunt delen!
6 maanden gratis batterijhuur oplopend tot € 972,- voor jou en je vrienden
Als jij blij bent met je Renault ZOE, is het niet moeilijk om je enthousiasme te delen met je vrienden. Bovendien is dat nu extra makkelijk omdat je ze een mooi aanbod kunt doen. Want als jouw vrienden nu een Renault ZOE kopen, krijgen jullie allemaal 6 maanden gratis batterijhuur!
Profiteer van dit speciale aanbod bij de Renault dealer
Het enige wat jij en je vrienden hoeven te doen, is deze e-mail met unieke actiecode printen en meenemen naar de Renault dealer. Zodra één van je vrienden besluit een Renault ZOE aan te schaffen, profiteren jullie direct van de 6 maanden gratis batterijhuur.
Jouw unieke actiecode: ********
Wil jouw vriend het elektrisch rijden in de ZOE zelf ervaren?
Vraag hier je proefrit aan
Met vriendelijke groet,
Renault Nederland
Hm... Beide 6 maanden batterijhuur gratis .
Als iemand interesse heeft, stuur me maar een .
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)
Leuke actie, maar niets voor mij of mijn vrienden. Als starter was het tweedehands al een rib (en een halve geleende rib) uit mijn lijf. Mijn vrienden zijn nog slechter af (studieschulden).
Die ga ik niet overtuigen voor een tweedehands, laat staan een nieuwe
EV rijder sinds 2015
Zoe 2013 - Q210 ZE40
Fluence 2011
Voelt niet helemaal goed om vrienden over te halen, bij de dealer een Zoe te kopen terwijl ik zelf er een met fikse korting uit Purmerend heb gehaald......(;-
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut