Meerdere probleempjes Laguna Grand Tour 2001

Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
-Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting
-Vul svp de gevraagde gegevens aan
Gebruikersavatar

Topic author
Darkman
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 dec 2013 23:29
Actief als: particulier

Meerdere probleempjes Laguna Grand Tour 2001

Bericht door Darkman »

Model/uitvoering :Laguna Grand Tour
Bouwjaar :2001
Brandstof :Benzine

Hallo,

Sinds enkele weken ben ik de trotse eigenaar van een Laguna Grand Tour uit 2001.
Na een aantal weken hiermee gereden te hebben ben ik op een aantal probleempjes gestuit.

Van de achterruitverwarming doen slechts 3 draadjes het. Aan de buitenkant van de auto is te zien dat de overige draden (in het zwarte gedeelte) een onderbreking hebben. Dit heb ik geprobeerd op te lossen met zilver lijm maar helaas zonder het gewenste resultaat. Kunnen deze onderbrekingen in het raam zitten? Zo ja is dan een nieuw achterruit de enige oplossing?

Sinds een weekje doet de achterruiterwisser het helemaal niet meer. De motor beweegt alleen als ik zelf de wisser "meeduw" de motor zie je dan wel alle kanten op bewegen en ook een stuk naar boven komen. Is dit een kwestie van de motor vervangen of moet het hele systeem worden gemaakt?

Als ik tijdens het rijden op het knopje cruisecontrol druk krijg ik snelheidsbegrenser in beeld. Dit gebeurt bij beide knopjes. Kan dit aan een zekering liggen of is er wat anders aan de hand?

De airco is echt ontzettend traag. Wanneer ik smorgens naar het werk moet duurt het gemiddeld een minuut of 10 voordat het voornaam ontwassend is. Ik heb ondertussen het filter al vervangen en de blower werkt wel een stuk sneller maar moet nogsteeds minuutje of 10 wachten, volgens mij moet dit veel sneller kunnen.

Als laatste. Voordat ik de auto kocht stond er een servicemelding van een wiel in beeld. Dit wist ik al en heb aangegeven dat dit geen probleem was. Nu ik met de auto rij zijn alle meldingen verdwenen en ik denk dat de garage de volledige computer heeft uitgezet. Kan ik zelf nagaan of deze inderdaad uitstaat en kan ik dit eventueel zelf aan en uitzetten of moet ik hiervoor na de dealer.

Nou dat waren alle probleempjes. Voor de rest een fantastische auto die er top uitziet en ook heerlijk rijd. Als ik alle bovenstaande puntjes nog zou kunnen oplossen is het helemaal een top auto.

Alvast bedankt voor de reacties.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht