Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Van mijn Megane werken beide Xenon koplampen niet.
De lampen zelf en de ballast van beide heb ik al nagekeken en die zijn in orde.
Zou iemand mij kunnen vertellen of de lampen via een (hoofd) zekering die onder de motorkap zitten werken?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een twingo uit 2006 met centrale deurvergrendeling. Nou werkt de vergrendeling goed maar als de auto op slot is kan ik mijn achterklep gewoon open maken? Ik heb er al een nieuw motortje in want die werkte niet meer maar het...
Gisteren gewoon met de auto gereden en vanochtend opeens de melding “oliedruk defect en motor start dus niet. Tevens krijg ik een melding selecteer vrijstand terwijl deze in ze vrij staat.
Ik ben in het bezit van een Mégane Estate derde generatie van na de facelift, bouwjaar 2015 met 1.5 dCi dieselmotor.
Inmmiddels ruim 320.000 km op de teller, en op een paar heel kleine dingetjes na nooit iets mee gehad.
Grootste...
De kofferbak ongrendelaar van mijn Megane 2 cc werkt niet. Gelukkig is het netjes dicht, dus kan het dak open doen en overal bij.
Gezien dit begon met af en toe wel/niet is voor mij de meest logische verklaring...
Bij mijn renault megane gt- line gaan alle deuren niet meer open. Buiten spiegels klappen wel uit en verlichting gaat branden.
Deuren gaan alleen van het slot wanneer ik kofferbak open maak. Batterij sleutel al vervangen zonder resultaat.
Wat kan...
Een goeden avond.
Bij deze is het de eerste keer dat ik hier ben en lijkt mij leuk om zo de ervaringen met andere te delen.
Ik was al een tijdje op zoek naar een Renault megane 2 cabrio en heb deze vorige week aangeschaft. Het is een 2.0 liter in de...
Een buurman kwam met een setje Xenon lampen aan, goedkoop gescoord zei hij, of ik het wat vond
Nou heb ik niet regelmatig Xenon lampen in mijn handen, maarreh, wat vinden jullie er van?
Ben bang dat buurman wat teleurgesteld gaat worden als deze...