Ola!
Ik ben gisteren na een duitse omzwerving weer terug bij renault, een Espace JE (2000) dit keer. Ik heb een aantal vraagjes waarvan ik hoop dat jullie kunnen helpen:
1) ik heb op de deuren 'zilveren-plastic' accenten, als ik het goed begrijp is dit een milennium uitvoering oid. Alleen, dit heeft een soort rubber toplaag die blijkbaar in contact met huidolie plakkerig wordt; en dit is er zelfs met superontvetter ed niet af te krijgen, volgens mij is het het materiaal zelf wat plakkerig blijft (heb het ergens anders namelijk ook al eens gehad).
Deze zijn geplaatst bij alle handgrepen en deurhendels. Die laatste zijn natuurlijk heel lastig vervangbaar, maar de handgrepen, zouden die los bestelbaar/ vindbaar zijn en makkelijk te vervangen?
2) het klepje/dekseltje direct rechts naast de ventilatiebediening dit nu een carkit op gemonteerd. Dat betekent vast dat dit vakje (makkelijk) open kan? Ik wil hier nl 12 volt vandaan vissen voor de lader van mijn telefoon die ik bij de ventilatie aan het raam ga monteren. Aangezien er een cakrkit zit moet er vast wel ergens 12 v. zijn. Hoe krijg ik dit klepje los?
3) het ventilatierooster naast mijn toerenteller is kapot. Is dit rooster + wat er aan vast zit (lijkt mij alleen een 'voorzetstuk?' makkelijk te verkrijgen/ vervangen?
Dank voor de hulp!
3 vragen over mijn nieuwe Espace (JE)
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties