Aandrijfas Links

Gebruikersavatar

Topic author
Lupo GS 1616V
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 23
Berichten: 101
Lid geworden op: 01 sep 2010
Laatste bezoek: 18 mar 2013 23:16
Actief als: particulier
Locatie: Dongen, NB

Re: Aandrijfas Links

Bericht door Lupo GS 1616V »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

WillemS en Mechanic,

Bedankt voor jullie reactie. Ik heb er, een aantal posts geleden, op aangedrongen de keerring en ashoes toch zo recht mgelijk en met grote voorzichtigheid op te monteren omdat ik inmiddels begrepen had dat dat ECHT met de grootste zorgvuldigheid dient te gebeuren. Hoe ze het gedaan hebben weet ik niet, men verzekerde mij dat ze dat echt wel wisten.

Die ontluchting heb ik vandaag losgetrokken en door het slangetje geblazen. Het klepje in het plastic gevalletje werkt twee kanten op.
Hoe controleer ik of de bak zelf niet verstopt is? Er is een slang aansluit stukje dat uit de bak steekt ... maar dan? Het lijkt me niet wijs daar iets in te steken, toch?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

WillemS
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 2
Berichten: 6856
Lid geworden op: 04 okt 2009
Laatste bezoek: 18 dec 2024 16:53
Actief als: particulier
Locatie: Heemstede

Re: Aandrijfas Links

Bericht door WillemS »

De bakolie wordt warm/heet en zet enorm uit. als er dus iets mis is met de ontluchting dan zal de druk in de bak wel eens zo hoog op kunnen lopen dat de olie er uitgeperst wordt, en natuurlijk bij de zwakste plek, vandaar dat ik daaraan zat te denken.
mvg WillemS

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Lupo GS 1616V
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 23
Berichten: 101
Lid geworden op: 01 sep 2010
Laatste bezoek: 18 mar 2013 23:16
Actief als: particulier
Locatie: Dongen, NB

Re: Aandrijfas Links

Bericht door Lupo GS 1616V »

Dat klinkt plausibel. Zit er naast het slangetje met plastic gevalletje nog iets IN de bak dat een slotwerking kan hebben? Of, nog gekker: Is er voor een revsie noodzaak om dat gat van de ontluchting tijdelijk af te sluiten? Als ze dat vergeten zijn dan begrijp ik wel waarom er steeds op dezelfde plek olie langs de keerring komt.

@Mechanic, zijn er nog andere revisiebedrijven in Brabant?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht