Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Supercomfortabel is hij... Heb nu 11000 km en het comfort en de stilte blijven me verbazen. Eenmaal je een Espace gewoon bent is het erg moeilijk om terug naar iets anders over te stappen. Ik kocht mijn eerste in 2008 dewelke in 2013 vernield werd bij een ongeval (nooit kosten aan gehad behalve banden, een batterij en remblokken achter op de 100 k die hij gereden had. Heb dan een Latitude gekocht om die na een tiental maanden weg te doen voor een nieuwe Espace. ik kon een gewone auto niet meer gewoon worden. Velen zullen dat hier beamen op het forum. Het plaatje klopt gewoon, krachtige motoren, goede automaat, stille werking, groot volume, goed overzicht door het vele glas en veel lichtinval door het panoramisch dak, goede prestaties en een laag verbruik en indien je fase 2 neemt heel goed betaalbaar qua onderhoud.Het nieuwe model staat klaar maar of hij de echte espacerijder zal verleiden lijkt me een groot vraagteken. Volgens mij staat er iets unieks te verdwijnen van de markt. En geen enkel merk heeft iets dat in de buurt komt. Denk dat we ons zullen moeten orienteren op de komende tesla x