aanschaf Espace , maar welk type ?

Algemeenheden Espace, chit-chat, dingen die niet in andere forumdelen passen
Plaats reactie

Topic author
jeroentune
Lid
Lid
Actief als: particulier
Contacteer:

aanschaf Espace , maar welk type ?

Bericht door jeroentune »

Hallo Espace rijders , mijn naam is Jeroen en ik ben al een jaar of 3 eigenaar van een laguna station . mijn franse auto komt uit 2000 en is dus het type 1 model . ik vind de auto erg fijn uitgerust met een boel electra en zelfs climate control . ik heb bewust gekozen voor de laguna 1 omdat de laguna 2 grand tour vol zat met kinder ziektes en zelfs de garage de serie 1 aanbeviel . ik ben er nog steeds heel erg blij mee maar door een verandering in de gezins situatie ben ik genoodzaakt een auto aan te schaffen met 6 stoelen ..

dus een Espace...

ik heb niet heel veel keuze , en door een beperkt budget wil ik max 4000 euro uitgeven . en daarnaast wil ik mijn laguna inruilen . waarschijnlijk wordt het dus een espace uit ong 2000 .

nu de vragen ..

ik wil graag de( achter stoelen kunnen uitwisselen , is dat mogelijk met dit model .. ? is er een model wat echt motor technish tussen uitspringt ? is het brandstof gebruik enorm verschillend tussen de 2 en 3 liter V6 versie ? wat moet ik echt vermijden en welk model is juist erg goed ? is dit model ook al te krijgen met een "open dak "
kan ik mijn eigen SD kaart radio overzetten ? is de voorruit geschikt voor de tom tommetjes ? is er een duidelijke beschrijving online van deze espace ?

alvast bedankt !

jeroen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Verwijderde gebruiker 25

Bericht door Verwijderde gebruiker 25 »

Hoi Jeroen,

alvast een paar antwoorden:

de stoelen van de 3 zijn uit te wisselen, ook met oudere versies van de espace 3, alleen kan er verschil zitten in de verstelbaarheid van de stoel (oude versie word de stoel dmv sledes in de vloer versteld, nieuwere versies is de stoel zelf te verschuiven). Elke stoel kan op elke plek gezet worden. Alleen voor de middelste stoel is er vaak een losse 2 punts gordel.

Wat betreft de radio, in principe kan elke radio erin, echter is dat geen eenvoudige klus, aangezien de radio van de espace volledig is weggewerkt.

TomTom heeft tegenwoordig geen last meer van warmtewerende voorruiten, alleen kan een lange arm voor de tomtom handig zijn.

Ik heb zelf een V6, echter niet de 24 klepper, maar wel met automaat. Deze gebruikt ongeveer 1 op 6 waarvan veel korte afstanden op lage snelheid. Op langere afstanden met ca 100km/h komt het verbruik op 1 op 7 a 1 op 8.

gr eelco

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Eddy1971
repeating visitor
repeating visitor

Bericht door Eddy1971 »

Ik heb een espace bj 2001
2.0l 16v automaat en mijn verbruik is 1 op 10 gemiddeld.

ik heb hem net 2 week maar tot dusver bevalt hij goed

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Dit onderwerp heeft nog 25 niet getoonde antwoorden

Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken.
Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.

Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,
zo proberen we het forum gratis te houden.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken