Nou ik ben om hoor, Mocht de auto van mijn neef een stukje verzetten, rijd in een Grand scenic, weet niet of het de 2.0 versie is, maar wooww dat rijd even lekker.
rijd nu zelf in een Opel Astra uit 1999. dat is dan een tegenvaller..
Hebben nu zelf ook maar besloten om voor een Renault Scenic te gaan (geen grand versie)
Nu hebben we Natuurlijk ook nog wel wat wensen.1.6 16v versie, zwart, of de donkere grijze versie, panorama dak (alhoewel ik hier wisselende verhalen over hoor, (geluid en rails problemen) en bouwjaar van 2006/2007 en niet meer dan 120.000 km.
budget tot de 7500 a 8000 euro.
jaja heel lijstje he, maar op de bekende sites zijn er dan niet zo echt heel veel te vinden ;( Ik kom zelf uit de omgeving van Utrecht en daar staat niks.

Maar Ben nu al een goede 2 weken dit forum een beetje aan het door lezen en spitten en las daar toch wel het een en ander over de computer problemen.
Dat schijnt in de Scenic II phase II grotendeels verholpen te zijn.
het bekende lijstje, de grill. de koplampen en iets met de achterlichten. nou ik kan dat op de foto´s niet achterhalen???
kan iemand me wat meer vertellen over dit type scenic ? ik las ook ergens vanaf type met 6 versnellingen dan zit je goed ?
ik belde vandaag naar een garage in nuenen die er 1 hebben staan, die vertelden, nou dit type 2006 wat wij hebben staan dat heeft dat niet, eind 2005 begin 2006 waren die computer problemen opgelost vertelden ze me ? jahh snap wel dat ze dat zeggen willen een auto verkopen.
en klopt het dat de privelege de luxe versie is ?
Ik hoop graag dat jullie me verder kunnen helpen, moet dit weekend toch wel wat gaan vinden, de apk van mijn opel astra verloopt bijna.
vr.gr. en afwachtende een reactie.
THanx