Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Weet iemand of dit ook mogelijk is bij een scenic uit 2010. Nu branden nl standaard de parkeerlichten voor als de verlichting op auto staat en graag zou ik de achterlichten mee laten branden op deze stand.
Dat zijn niet je parkeerlichten maar de dagrijverlichting.
Tussen parkeerlicht (5 Watt lampje) en dagrijlicht (21 Watt lampje) zit verschil.
Als je van die led strips hebt met dubbele functie van dagrijlicht en parkeerlicht zie je ook verschil in lichtsterkte.
www.jwa-autoservice.nl
Renault Clio Hybrid 140 (2020)
Renault Captur plug-in hybrid 160 (2021)
Ook ik ben op zoek naar een kenner die bij mijn Kadjar en die van mijn pa de drl achterlichten(evt nog andere mods) wil programmeren omgeving Deventer, natuurlijk kunnen we ook op locatie komen.
Natuurlijk staat hier een flesje of een kratje van het één of ander tegenover.
PB me maar
5 GT Turbo 1986
Twingo II Initiale Paris 2011
Captur TCE 90 Dynamic 2015
Captur TCE 90 Intens 2017
Kadjar TCE 130 Bose 2015
Zoe R110 Bose 2018
Zoe R135 Edition One 2019
Clio Esprit Alpine 1.6 HEV
debuns schreef:Ook ik ben op zoek naar een kenner die bij mijn Kadjar en die van mijn pa de drl achterlichten(evt nog andere mods) wil programmeren omgeving Deventer, natuurlijk kunnen we ook op locatie komen.
Natuurlijk staat hier een flesje of een kratje van het één of ander tegenover.
PB me maar
Voor mensen die uit de regio Zoetermeer komen en ook hun achterlichten willen laten activeren of eventuele andere opties activeren of deactiveren kunnen mij mailen op r.grundeken@outlook.com.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Weet iemand hoe het in zijn werk gaat met de dagrijverlichting (drl)van een talisman estate intense uit 2016 ?
als het onderste gedeelte defect is , klopt het dat de strook in koplamp zelf het ook niet doet ?
zijn links en rechts apart...
Ik heb een Twingo type AH-B-115 van het jaar 2016, waarvan de dagrijverlichting alleen aan de voorkant brandt.
Nu heb ik ergens gelezen, dat de achterlichten, die nu dus niet mee branden, ingeschakeld kunnen worden
via een software update.
Mijn...
Hallo,
Binnenkort wordt ik de gelukkige eigenaar van een Arkana.
Maar ik vraag mij af of de achterlichten mee aan gaan als de dagrij verlichting brand.
Bij vorige auto (kadjar) was dit ook niet het geval, maar dit met OBD in kunnen stellen.
Ik...