Ik heb een Megane 1.9 DCI van 03-2002 grijskenteken.
Mijn achterportieren zijn van binnen en buiten niet te openen, wie weet een manier om ze wel open te krijgen?
Als ze open kunnen wordt het een stuk makkelijker om spullen voor de zaak mee te nemen, vooral als het bij de achterklep vol ligt.
Achterportieren niet open te krijgen.
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 13 jul 2025 23:06
- Actief als: particulier
Re: Achterportieren niet open te krijgen.
Deurbekleding demonteren en handmatig de deur openen. Kinderslot erop en losgrschoten bedieningspin komt vaak voor. Maar is het een megane nog? Is het niet zo dat deze bij een van niet open kunnen?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - 4-posting-stubborn
- Laatste bezoek: 28 sep 2015 15:54
Bedankt voor je antwoord
Het is een Megane en of het echt hoort bij een Megane VAN dat weet ik niet, van al onze vorige VAN's konden de achterportieren wel gewoon open.
Puur toevallig hebben wij vanmorgen 1 achterportier opengekregen, iemand gaf op de handgreep een paar beste dreunen toen kon de deur open.
Maar zodra je de deuren weer vergrendelt dan blijft de achterportier weer vast zitten en om aldoor dreunen te moeten geven is ook waardeloos.
Wij gaan toch maar doen wat jij voorstelt, gewoon de bekleding demonteren en dan kijken waar het aan ligt, en hopen dat de deuren los willen en blijven.

Het is een Megane en of het echt hoort bij een Megane VAN dat weet ik niet, van al onze vorige VAN's konden de achterportieren wel gewoon open.
Puur toevallig hebben wij vanmorgen 1 achterportier opengekregen, iemand gaf op de handgreep een paar beste dreunen toen kon de deur open.
Maar zodra je de deuren weer vergrendelt dan blijft de achterportier weer vast zitten en om aldoor dreunen te moeten geven is ook waardeloos.
Wij gaan toch maar doen wat jij voorstelt, gewoon de bekleding demonteren en dan kijken waar het aan ligt, en hopen dat de deuren los willen en blijven.
Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Laatste bezoek: 13 jul 2025 23:06
Ik weet ook niet of het bij een van hoort,zoveel heb ik die niet gezien in mijn tijd.
Een haperend slotmotor kan ook.
Haal de bekleding inderdaad eersrt maar eens los. Mocht de deur niet openen kan dit ook met een dichte deur.
Een haperend slotmotor kan ook.
Haal de bekleding inderdaad eersrt maar eens los. Mocht de deur niet openen kan dit ook met een dichte deur.
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-