Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik ben het allemaal zo zat dat ik het er bij laat (voor ik van die wagen een hartaanval krijg en dat is ie niet waard )
Echter zit de spoiler goed gemonteerd en bij vergelijkbare wagens (lekker dicht tegen een Talisman gaan rijden met spoiler en er zijn er al zo weinig) daar zijn de letters niet te zien. Mn vrienden lachen ermee: "het is zeker origineel aan de nummers te zien" of "leuk dat was waarschijnlijk een prototype".
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]
Ik wil hier geen discussie gaan voeren maar ben vrij zeker dat hij verkeerd geplaatst is of niet origineel is. Knoeiwerk in elk geval!
Een heel verschil met deze...
spoiler.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Talisman sedan Tce 200 Initiale Paris FO Nacré wit
Kom op zeg, je ziet het alleen als je de klep kunt open- en dichtdoen, voor anderen valt het echt niet op.
Alleen als de achterklep geopend is, is tekst duidelijk te zien, is waarschijnlijk verplicht geplaatst, staat ook een typegoedkeuringsnummer en fabrikant bij. Zal vast met een of ander Duits of Brussels-Europees regeltje te maken hebben.
Om hier een dealer mee lastig te gaan vallen en een gladde spoiler te eisen gaat wel heel erg ver...
DHL schreef:Ik vind dit echt onaanvaardbaar en zou de dealer zelfs niet betaald hebben. Uitschuren of plamuren en herspuiten zouden ze doen.
Het is op de foto's die van dichtbij genomen zijn beter zichtbaar dan als je er achter staat. Vooral als de klep open is zie je het, zal echt niet zonder reden zijn dat de tekst zichtbaar is. Ik stoor me er in het geheel niet aan.
DHL schreef:Ik vind dit echt onaanvaardbaar en zou de dealer zelfs niet betaald hebben. Uitschuren of plamuren en herspuiten zouden ze doen.
Het is op de foto's die van dichtbij genomen zijn beter zichtbaar dan als je er achter staat. Vooral als de klep open is zie je het, zal echt niet zonder reden zijn dat de tekst zichtbaar is. Ik stoor me er in het geheel niet aan.
Zelf verkoper bij Volkswagen, SEAT en Opel geweest. Nog nooit bij een R-Line, SEAT Sport of Irmscher/OPC accessoire zichtbaar een onderdeel nummer gezien... Dit is gewoon niet fraai, had gewoon weggewerkt moeten zijn.
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Grand Espace IV phase 4 Initiale 2.0 dCi 173pk automaat
voorheen: Grand Espace IV phase 2 Dynamique 2.0 dCi 150pk
En blijkbaar lukt het toch dat er spoilers zijn zonder zichtbare nummers (direct vanuit de fabriek dan?)
Ik vind het bijna grappig dat ik niet alleen ben met een hele reeks nummers
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut