Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Sinds vanochtend is het beeld van de achteruitrijcamera op zwart. objecten worden nog wel gesignaleerd. Ook de visuele "hulp" strepen zijn nog op de monitor te zien, maar verder geen beeld (zwart).
Iemand dit ook meegemaakt ? Mogelijk weet iemand hoe dit op te lossen is?
Mijn auto heeft al verschillende keren de garage gezien o.a. wegens het beeldscherm en ook voor het knipperen van het beeld van de achteruitrijcamera, maar heb ik er geen last meer van. De R-Link is sowieso een stuk stabieler geworden.
Op het beeldscherm zie ik nu toevallig onder "stroom" op de pagina "energiestroom". (je weet wel, die animatiepagina met de groene accu), de volgende melding: "Video kan niet worden afgespeeld, deze video kan niet worden afgespeeld".
Mogelijk heeft dit een samenhang met het feit dat de achteruitrijcamera het ook niet doet?
Volgende week gaat de Zoe voor de eerste onderhoudsbeurt, 10.000 km , dus dan kunnen ze dit meteen meenemen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb de Arakana Esprit Alpine van 2024 vreemde is als ik me cockpit zoals ik hem heb afgesteld met me dagteller rechts in beeld en ik kom volgende dag in de auto is het weg en moet ik het weer opnieuw instellen erg vervelend wie o wie heeft hier...
Hallo iedereen, ik ben hier nieuw en heb het volgende ongemakje.
Ik heb mn R-link uit mn trafic 2016 vervangen door een android radio.
Alles werkt behalve mn achteruitrijcamera.
Ik kan daar de kabel voorin niet vinden.
Is er iemand die mij dat kan...
Met enige regelmaat blijft in mijn Austral de achteruitrijcamera actief. Dwz, na achteruitrijden rijd ik weer
vooruit en dan blijft de camera actief. De auto moet helemaal uit om dit te resetten.
Hebben hier meerdere Austral bezitters last van,...
Mijn Kadjar 1.2Tce Extase uit 2017 heeft geen achteruitrijcamera.Weet iemand of de bedrading hiervoor wel aanwezig is?(voorbereid) Of moet er nog een module en alles geinstaleerd worden?
B.v.d
ik heb een vraag ik zoek namelijk zwarte letters voor mijn renault Kadjar uit 2017
orgineel zijn ze van chrome maar wij hebben als zwart laten maken maar steeds gaat het fout bij de letters
zijn er ook orginele letters in het zwart....
Hallo iedereen,
Ben een nieuw lid op dit forum. Heb me sinds enkele maanden een Renault Captur aangeschaft. De milde hybride.
Maar sinds gisteren werkt plotseling mijn achteruitrijcamera niet meer. De zekering is het niet. Heb al gecheckt . Krijg...