Beste mensen,
Ik heb bij verschillende dealers een offerte voor een Kadjar aangevraagd, maar het valt me op dat de afleveringskosten nogal verschillen. De adviesprijs is 765 geloof ik, maar ik zie ook 1250 euro. Waar kan dat verschil in zitten.
Waxoil behandeling, volle tank....????
afleveringskosten
-
willemevert
Topic author - Lid - eerste logo binnen

- Actief als: particulier
-
DHL
- Gerespecteerd lid

Re: afleveringskosten
Ik begrijp niet waarom ze in Nederland zulke hoge kosten voor aflevering aanrekenen. Hier begint men er ook mee, zij het met kleinere bedragen in de richting van 100 a 150 euro.
Maar ik weiger die te betalen. Voor ik teken en als alle onderhandelingen rond zijn wijs ik hen erop dat ik niet bereid ben dit te betalen. Dat ik daar niets aan heb.
765 euro en meer, ik vind dat echt schandalig, zeker omdat er weinig werk is aan het klaarzetten van een nieuwe wagen.
Maar ik weiger die te betalen. Voor ik teken en als alle onderhandelingen rond zijn wijs ik hen erop dat ik niet bereid ben dit te betalen. Dat ik daar niets aan heb.
765 euro en meer, ik vind dat echt schandalig, zeker omdat er weinig werk is aan het klaarzetten van een nieuwe wagen.
BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
registrerik
- Lid - eerste logo binnen

Re: afleveringskosten
Dit is zo ingebakken in de Nederlandse autobranche en het slaat werkelijk nergens op! Heb hier weleens een item over gezien op tv, die onderzochten oo…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 9 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in