Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Disable your ad blocker to continue using our website.
Die van Amicale is - in mijn ogen - iets mooier, maar deze mag er ook wel wezen. Wordt op ebay voor € 1099 aangeboden.
Voordeel (of juist niet is maar hoe je het bekijkt) bij deze is dat de bestaande kap boven de uitlaatpijpen ongemoeid blijven en dat dus de uitlaat niet aangepast hoeft te worden.
Gr,
David
Tesla Model S P100D + Renault Zoe R135 Edition One
Nou ben ik nooit een fan geweest van de originele bodykit, maar dit ziet er niet bepaald strak uit. Met name juist die twee achterste "flappen", die passen gewoonweg niet. Figuurlijk in de lijnvoering niet, maar op de foto's ook letterlijk niet echt lekker.
Maar deze woorden komen van iemand die de mooie lijnen van geen enkele Avantime verstoord wil zien worden.
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
Ben het met Dave eens, vooral die stukken op de hoeken van de achterzijde zien er niet uit. De Avantime is al zo mooi, wat wil je nog meer? Wel moet …login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Dit onderwerp heeft nog 6 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb veel van het forum gelezen. Ook ik zou graag Android CarPlay in onze nieuwe Clio willen hebben. Een nieuw MediaNav dat dit ondersteunt is lastig te verkrijgen.
Als alternatief zag ik een complete ombouwkit met nieuw scherm waarmee je...