Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Als je een willekeurig merk neemt kan dat. Zodra het een Renaut radio is heb je in ieder geval de bijbehorende code nodig. En heel misschien, in ieder geval bij Peugeot, heb je voor de laatste jaren ook de CLIP nodig om de auto te vertellen dat de ingebouwde radio aan màg. Jou auto is van 2004 dus de CLIP zal niet van toepassing zijn.
Indien je een algemeen merk neemt, JVC, Kenwoord of wat dan ook heb je, soms, een faciapaneeltje nodig. Dan sluit het netjes aan in het dashboard. Mijn laatste algemene radio had ook nog een stalkadapter dat ervoor zorgde dat de stuurwiel bediening funtioneerde (Alpine).
Succes.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Beste forumleden. Ik heb een vraag. Ik heb een renault scenic 2 uit 2008. Het is een Tech Line uitvoering. Mijn vorige Tech Line uitvoering had op de middenconsole een toetsenbord (chroomkleurig). Hiermee kun je de navigatie instellen e.d. Mijn...