Arkamys: bestand beschadigd?!

Forumregels
géén Scenic / Megane Scenic !!
Die vind je onder Scenic

Topic author
Vinchucca
Net ingestapt
Net ingestapt
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 01 okt 2011 12:02
Actief als: particulier

Arkamys: bestand beschadigd?!

Bericht door Vinchucca »

Beste,

ik heb een Renault Mégane III coupé met het optionele "3D sound by Arkamys" geluidssysteem.
Het fijne hieraan is dat ik mijn muziek op een USB-stickje kan meenemen en afspelen in de wagen. Dit werkt voor 95% perfect!
Alleen...er zijn een paar nummers die die niet wil spelen.
Telkens wanneer ik probeer wordt er de foutmelding "bestand beschadigd" getoond. Ik ben nochtans 200% zeker dat dit niet het geval is.
Immers op mijn PC (en op andere PC's ook) werken deze nummers perfect. Ik heb dezelfde nummers op dezelfde stick aan mijn vader gegeven om in zijn auto te testen en daar werken ze ook zonder problemen. Dit is nu wel geen Renault en hij heeft een ander geluidssysteem...maar punt is dus dat die bestanden niet beschadigd zijn, anders werkten ze bij hem ook niet.

Al mijn muzieknummers zijn met hetzelfde programma van de (originele!) cd's gehaald en met hetzelfde programma op de stick gezet. Ik heb ook al andere programma geprobeerd voor beide operaties, maar het resultaat was hetzelfde. Alle nummers zijn in wma-bestanden, dit zou zonder problemen ondersteund moeten worden door Arkamys. Maar dus zoals gezegd, de veruit de meeste nummers werken wel, enkelen niet en dat stoort mij.

Voor de zekerheid heb ik ook de firmware van dat geluidsysteem eens ge-update, nu is dat versie 2.30. Maar ook dat heeft geen enkel resultaat gehad.

Heeft iemand dit probleem ook? En -nog belangrijker- heeft iemand een oplossing?

Alvast bedankt!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen