Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik ben op zoek naar een artikelnummer en website/bedrijf waar ik dit onderdeel kan bestellen. Het betreft het aansluitdeel van de koplamp onder de motorkap. Weet niet hoe ik dat goed moet verwoorden , maar een foto zegt meer lijkt mij. Hopelijk kunnen jullie mij helpen!
IMG_4515.JPG
Renault Zoë, 2013,22KWH
Mvg, Rob
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een vraag. Een maand terug heb ik de beiden lampjes vervangen van de koplamp omdat de rechter lamp kapot was gegaan. Nu is het weer een lampje kapot aan de rechterzijde. Wat zou dit kunnen zijn?
Mijn Kadjar uit 2019 heeft 2 usb-aansluitingen. Aangezien deze Kadjar geen cd-speler heeft en ik nog heel veel cd's heb, leek het me een goed idee om een externe cd-spelertje aan te sluiten in de auto. Helaas werkt dit dus niet. De cd-speler krijgt...
Bij de linker koplamp is de bevestigingslip aan de bovenkant afgebroken. De lamp zit nu alleen met twee schroeven aan de onderkant vast. Aan de bovenkant zit de bumper er overheen, dus de lamp blijft wel op zijn plek zitten.
Mijn ouweheer heeft een Scenic XMOD uit 2014 waarbij de lichtopbrengst minder lijkt te worden.
Hij heeft zelf de buitenkant van de unit al gepolijst, vanuit de buitenkant ziet de unit er nu best netjes en schoon uit.
Het lijkt...
Beste forumleden,
Ik wil een dashcam in mijn captur 2 installeren met vaste 12 volt.
Plug ik deze in het zekerungenkastje linksonder bestuurderszijde.
Iemand een tip waar of welke? Of ergens anders aansluiten? Tip..graag!
We zijn sinds een tijdje trotse eigenaars van een Renault Master L3H2 uit 2011. Deze is omgebouwd tot campervan en afgelopen week voor het eerst een weekje weggeweest.
Mijn Master is uitgerust met een displayloze radio, zie het topic Display Interieur voor foto's.
De luidspreker in de linker voordeur doet helemaal niets.
Dat kan dus aan de radio zelf liggen, aan de bedrading of aan de speaker.