Beste renault rijders,
Ik heb sinds kort een megane en heel tevreden mee
Nu ben ik niet zeer te spreken over de standaard audio van de megane en heb dus ook mijn set uit mijn vorige auto gehaald:
pioneer TS-WX77A (actieve flatwoofer)
voor ESX XE-5.2C
achter ESX SL-52
versterker ESX SE-480 (4 kanaals)
Omdat ik de originele radio wil behouden heb ik een kastje gekocht waarbij ik 4 rca uitgangen met ruisfilter heb zodat ik de sub en versterker kan voeden (moet nog wel gesplit worden na 6x rca). Voor mijn verjaardag heb ik een parrot mki9200 gekregen zodat ik kan bellen en via usb of mini-jack muziek kan luisteren.
Nu heb ik internet even bekeken over deze parrot maar nu heb ik paar dingen gelezen waar ik vragen over heb zodat het mij duidelijker wordt voordat ik iets ga installeren!
Ik heb namelijk gelezen dat mijn stuurbediening niet meer gaat werken? en dat de complete parrot bluebox (inclusief usb etc) niet goed werkt zodra de speakers gestuurd worden door een externe versterker???

Kan iemand mij hier meer duidelijkheid over geven?
Ook heb ik nog een vraagje over de installatie van de voor speakers, de magneet loopt namelijk tegen het plastic afwaterings kapje aan en kan dus niet geplaatst worden. Tevens kunnen er maar 2 schroeven vast gezet worden en zelfs de lipjes voor 2 schroeven passen niet in de inkepingen van het plastic...

bij voorbaat dank!
JvB