Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Niet iedereen heeft vermeld over welke Scenic het ging, deze zijn hier beland.
Kan jij helpen?
Laat je innerlijke Sherlock Holmes los en ontdek welke Scenic wordt besproken!
Kan iemand mij een tip geven over de linker achter auto deur te kunnen open maken hij gaat via binnen en buiten niet meer open en zo niet weet iemand een goedkoop iemand die dat kan fiksen. Woon in provincie Zeeland!!!
Welk type scénic,bouwjaar?
Bij de 1e generatie kun je de deurbekleding verwijderen en vanbinnen de deur open maken.
Meestal is de klink afgebroken waardoor slot niet meer bediend wordt. Dat is met een boutje/moertje op te lossen.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo, we hebben een scenic 1.6 uit 2011. De deur aan de bestuurderskant gaat niet open met de keycard, wel met de noodsleutel. De overige deuren gaan wel open en dicht met de keycard. Indien je de deur van de binnenkant opent, kun je deze wel weer...
Ik loop tegen het volgende probleem aan.
Auto staat in Comfort stand en de hybridesysteem wisselt steeds netjes af wanneer ik onder de 100km/u rij. Ga ik nou boven de 100km/u dan gaat de auto niet meer in EV stand zelfs niet...
Ik heb een Dacia Dokker uit 2017. Een tijd terug een niet originele radio geïnstalleerd (Audiovolt). Nu ging afgelopen weekend mijn accu kapot die ik heb vervangen. De radio heeft nog een paar uur gewerkt maar is daarna gestopt. Het...
Ik heb bij mijn Renault espace 2005 de startmotor vervangen alleen nou wilt de auto niet meer op contact gaan als ik de deur open zie ik op het instrumentpaneel de foutcode startblokkering defect en defect el voeding heeft iemand dit...
Sinds vandaag kan ik de locatie van mijn auto niet meer zien in de My Renault app. Bij de kaart ontbreekt het symbooltje met de auto dus kan ik er niet op klikken om te zien war de auto staat. Ook wordt de auto niet weergegeven op de kaart.
Is dit...