Auto erbij, hoe te schorsen enzo ?
-
Topic author - Donateur
- Posts in topic: 19
- Laatste bezoek: 23 mar 2025 10:02
- Actief als: particulier
- Contacteer:
Auto erbij, hoe te schorsen enzo ?
Binnenkort hoop ik eigenaar te worden van een andere R25, wit, 1991 op LPG.
Deze auto heeft een aantal gebreken, remmen werken niet, uitlaat lek en versnellingsbak hang los.
Zijn in principe geen problemen die ik niet denk op te kunnen lossen, dus ik wel de auto graag overnemen, voordat die op de sloop beland, want er verdwijnen al veel te veel R25's !
Echter, tijd is even het manco.
Stalling zal wel gaan lukken, maar het zal even kunnen gaan duren, dus graag wil ik horen hoe een auto voor de belasting even buiten schot te houden, alsmede voor de verzekering.
De auto gaat op een geheel afgesloten terein staan.
Zal zelf ook nog even op het postkantoor gaan kijken wat ik aan informatie kan vinden.
Deze auto heeft een aantal gebreken, remmen werken niet, uitlaat lek en versnellingsbak hang los.
Zijn in principe geen problemen die ik niet denk op te kunnen lossen, dus ik wel de auto graag overnemen, voordat die op de sloop beland, want er verdwijnen al veel te veel R25's !
Echter, tijd is even het manco.
Stalling zal wel gaan lukken, maar het zal even kunnen gaan duren, dus graag wil ik horen hoe een auto voor de belasting even buiten schot te houden, alsmede voor de verzekering.
De auto gaat op een geheel afgesloten terein staan.
Zal zelf ook nog even op het postkantoor gaan kijken wat ik aan informatie kan vinden.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!!
It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 30 jul 2017 19:22
Wanneer je de auto op jouw naam zet, kan je aangeven dat je de auto wilt schorsen. In dat geval betaal je dus gelijk al geen wegenbelasting. Verzekering hoef je dan ook vaak niet aan te melden, echter dit kan per maatschappij verschillen. Vooraf even informeren dus.
Let er wel op dat je dan NIET met de auto de weg op mag. Dus eerst naar de stallingsplaats rijden voor het overschrijven.
Succes ermee
Antonio.
Let er wel op dat je dan NIET met de auto de weg op mag. Dus eerst naar de stallingsplaats rijden voor het overschrijven.
Succes ermee
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
-------------------------------------------------------------------------------------
Hide post links |
-
Topic author - Donateur
- Contacteer:
Super, bedankt, alleen gaat de belasting automatisch bij mij, per maand wordt ieder voertuig welke op mijn naam staat automatisch afgeschreven.
Denk de auto met een aanhanger op te halen, danwel via een trekstang en secundaire wegen.
Kan ik alles regelen via het postkantoor, of moet één en ander via een (aangetekende) brief ?
Denk de auto met een aanhanger op te halen, danwel via een trekstang en secundaire wegen.
Kan ik alles regelen via het postkantoor, of moet één en ander via een (aangetekende) brief ?
Hide post links |
-
- Lid
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
Gewoon bij het postkantoor. Ik ga deze week ook weer daarheen om de V6 te schorsen, en daarna (in mijn geval) met de schorsingspapieren langs de verzekeringsmaatschappij.
Je moet wel even je rijbewijs meenemen, en kentekenbewijs 1,2 en 3. Alleen ff zeggen: ik wil mijn auto schorsen en klaar.
Schorsen kost afhankelijk van de leeftijd van de auto 68? euro < 15 jaar en 22 euro > 15 jaar.
Binnen een jaar opnieuw schorsen van een auto < 15 jaar kost het dubbele, van een auto > 15 jaar wederom 22 euro....
Je moet wel even je rijbewijs meenemen, en kentekenbewijs 1,2 en 3. Alleen ff zeggen: ik wil mijn auto schorsen en klaar.
Schorsen kost afhankelijk van de leeftijd van de auto 68? euro < 15 jaar en 22 euro > 15 jaar.
Binnen een jaar opnieuw schorsen van een auto < 15 jaar kost het dubbele, van een auto > 15 jaar wederom 22 euro....
Hide post links |
-
Topic author - Donateur
- Contacteer:
Dure grap zeg....
Maar, ik ben momenteel 'dakloos', ben namelijk aan het verhuizen, reeds uitgeschreven in deze gemeente en nog niet ingeschreven in nieuwe gemeente.
Ergo, de tenaamstellig gaat even voor nood op de naam van een vriend van mij, één zonder rijbewijs (ja, dat kan), dus gaat lastig worden een rijbewijs mee te nemen dan.
Hopelijk is een postidentiteitskaart + bewijs van inschrijving ook in dat geval voldoende ?

Maar, ik ben momenteel 'dakloos', ben namelijk aan het verhuizen, reeds uitgeschreven in deze gemeente en nog niet ingeschreven in nieuwe gemeente.
Ergo, de tenaamstellig gaat even voor nood op de naam van een vriend van mij, één zonder rijbewijs (ja, dat kan), dus gaat lastig worden een rijbewijs mee te nemen dan.
Hopelijk is een postidentiteitskaart + bewijs van inschrijving ook in dat geval voldoende ?
Hide post links |
Ik heb laatst ergens opgevangen dat bij overschrijven naar iemand zonder rijbewijs ook een uittreksel van het geboorteregister nodig is
Hide post links |
-
Topic author - Donateur
- Contacteer:
Bedankt voor de info, ga hem gelijk even mailen dat hij dat ook zou moeten meenemen.
Wil namelijk wel dat Donderdag alles gelijk goed gaat.
Wil namelijk wel dat Donderdag alles gelijk goed gaat.
Hide post links |
Jah kan ik me voostellen.
Ik weet btw niet zeker of de uittreksel nodig is, ik wil je niet onnodig op kosten jagen.
igg succes
Ik weet btw niet zeker of de uittreksel nodig is, ik wil je niet onnodig op kosten jagen.
igg succes
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 12
- Laatste bezoek: 10 dec 2015 19:31
absoluut een eis .
Het geschorste voertuig mag NIET op de openbare weg !
Naar mijn weten mag hij wel met de wielen van de grond af vervoerd worden ... dmv een ambu .
maar slepen mag NIET
.
PS , ik kan het fout hebben , ga er dus niet vanuit
Het geschorste voertuig mag NIET op de openbare weg !
Naar mijn weten mag hij wel met de wielen van de grond af vervoerd worden ... dmv een ambu .
maar slepen mag NIET
.
PS , ik kan het fout hebben , ga er dus niet vanuit
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
Dat is helemaal correct Jasper.
Slepen mag NOOIT indien een auto geschorst is. Evenals parkeren in een parkeerhaven of parkeervak.
Dit wordt nl. aangemerkt als weggebruik.
De persoon die een gesleepte auto bestuurd dient tevens een geldig rijbewijs te hebben.
Antonio.
Slepen mag NOOIT indien een auto geschorst is. Evenals parkeren in een parkeerhaven of parkeervak.
Dit wordt nl. aangemerkt als weggebruik.
De persoon die een gesleepte auto bestuurd dient tevens een geldig rijbewijs te hebben.
Antonio.
Renault, a way of life!
Hide post links |
-
Topic author - Donateur
- Contacteer:
....okay....
Alleen op het moment dat die opgehaald wordt, loopt alles nog een paar uur door, terwijl ik maar circa een half uur nodig heb om de wagen op bestemming te krijgen (afgesloten terrein).
Maar er is wel een 'auto-ambulance' aanwezig, zei het dat dit een aanhanger is....
Dus dan komen er weer eisen bij qua trekkend voertuig en rijbewijs issue's.
Alleen op het moment dat die opgehaald wordt, loopt alles nog een paar uur door, terwijl ik maar circa een half uur nodig heb om de wagen op bestemming te krijgen (afgesloten terrein).
Maar er is wel een 'auto-ambulance' aanwezig, zei het dat dit een aanhanger is....
Dus dan komen er weer eisen bij qua trekkend voertuig en rijbewijs issue's.
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
Ook niet geheel onbelangrijk.
Een 25 achter een 25 is niet echt een optie.
Ffies bussie huren bij Budget?
Antonio.
Een 25 achter een 25 is niet echt een optie.
Ffies bussie huren bij Budget?
Antonio.
Renault, a way of life!
Hide post links |
-
Topic author - Donateur
- Contacteer:
Okay, dacht het helemaal voor elkaar te hebben...
Een V8 4.0ltr Jeep Cherokee met daarachter een autoambulance-aanhanger (hoe heet zo'n ding eigenlijk...)
Toen kwam het slechte nieuws :
- Aanhanger was in gebruik, stond een 6cilinder Renault op gestald uit (ik meen) 1912, dus afblijven...
- Jeep Cherokee lag in brokken...
Het goede nieuws :
- Ben langs geweest, en heb de sleutels en papieren alvast meegekregen, en zaterdagmiddag gaan we de auto verplaatsen
- Stalling was accoord
- Auto zag er ongeloofelijk goed uit (wel even door wat modder heenkijken, maar goed, dat zie ik nooit als een probleem)
Zo in het avondlicht zag de auto er zeer netjes uit, en anders wordt het een kwestie van voorzichtig met wat commandant oppoetsen en in de was zetten met een goede wax, ik denk aan Turtle Color Wax.
Maar geen deuken gezien, of nare roestplekken.
Starten met een koude motor op LPG was geen probleem, sloeg meteen aan, en liep mooi regelmatig. Alleen de uitlaat is inderdaad goed lek. (ergens achterin)
Remvloeistof is waarschijnlijk links achter weggelekt, daar lag volgens vorige eigenaar een plasje.
Snaren piepen, en de snelheidsmeter schijnt niet goed te werken.
Wel zonder problemen door de apk gekomen, terwijl die al niet werkte toen de vorige eigenaar hem kocht, dus wellicht werkt gewoon de kilometerstanden weergave niet.
Leuk speeltje :
- bij omschakelen van benzine naar gas, verspringt de benzine meter, deze wordt dan de gasmeter.
Al met al, ben ik er best wel blij mee!
Lekkere zuinige 4cylinder, en dan nog op gas ook.
Heeft wel al 440.000Km gelopen (teller staat op 330.000), maar goed, heb er wel vertrouwen in.
Een V8 4.0ltr Jeep Cherokee met daarachter een autoambulance-aanhanger (hoe heet zo'n ding eigenlijk...)
Toen kwam het slechte nieuws :
- Aanhanger was in gebruik, stond een 6cilinder Renault op gestald uit (ik meen) 1912, dus afblijven...
- Jeep Cherokee lag in brokken...
Het goede nieuws :
- Ben langs geweest, en heb de sleutels en papieren alvast meegekregen, en zaterdagmiddag gaan we de auto verplaatsen
- Stalling was accoord
- Auto zag er ongeloofelijk goed uit (wel even door wat modder heenkijken, maar goed, dat zie ik nooit als een probleem)
Zo in het avondlicht zag de auto er zeer netjes uit, en anders wordt het een kwestie van voorzichtig met wat commandant oppoetsen en in de was zetten met een goede wax, ik denk aan Turtle Color Wax.
Maar geen deuken gezien, of nare roestplekken.
Starten met een koude motor op LPG was geen probleem, sloeg meteen aan, en liep mooi regelmatig. Alleen de uitlaat is inderdaad goed lek. (ergens achterin)
Remvloeistof is waarschijnlijk links achter weggelekt, daar lag volgens vorige eigenaar een plasje.
Snaren piepen, en de snelheidsmeter schijnt niet goed te werken.
Wel zonder problemen door de apk gekomen, terwijl die al niet werkte toen de vorige eigenaar hem kocht, dus wellicht werkt gewoon de kilometerstanden weergave niet.
Leuk speeltje :
- bij omschakelen van benzine naar gas, verspringt de benzine meter, deze wordt dan de gasmeter.
Al met al, ben ik er best wel blij mee!
Lekkere zuinige 4cylinder, en dan nog op gas ook.
Heeft wel al 440.000Km gelopen (teller staat op 330.000), maar goed, heb er wel vertrouwen in.

Hide post links |
-
Topic author - Donateur
- Contacteer:
Hide post links |
-
- lid
Mooi wit is niet lelijk !!
Horen nog orginele 15 lm onder eigenlijk ...........
Je zou eventueel jouw velgen 4 gaats kunnen schuren , ik vertel wel hoe en dan spuit ik ze wel voor je ! ik heb tenslotte mijn eigen spuitcabine ...
je moet ze wel zelf schuren en de verf kopen ...
en dan banden ......... hmmzzzz, alles wat ik heb is zo ongeveer 3-4 mm .. ook niet echt de moeite ...
ga eerst maar eens poetsen ...
en je voorbumper is ook te spuiten .. moet het alleen wel van te voren weten .
Horen nog orginele 15 lm onder eigenlijk ...........
Je zou eventueel jouw velgen 4 gaats kunnen schuren , ik vertel wel hoe en dan spuit ik ze wel voor je ! ik heb tenslotte mijn eigen spuitcabine ...
je moet ze wel zelf schuren en de verf kopen ...
en dan banden ......... hmmzzzz, alles wat ik heb is zo ongeveer 3-4 mm .. ook niet echt de moeite ...
ga eerst maar eens poetsen ...
en je voorbumper is ook te spuiten .. moet het alleen wel van te voren weten .
Hide post links |
-
Topic author - Donateur
- Contacteer:
Super Jasper, overigens, met 3graden celsius op de teller starten op gas, en gelijk aanslaan, zonder hiaten, zonder haperen, gewoon mooi lopen....
Ben er echt als een kind zo blij mee !
Wel even afwachten wat inspectie van de bodemplaat gaat opleveren enzo, voordat ik er meer geld in ga steken dan het overschrijven + schorsen.
Voorlopige voorzichtige diagnose remprobleem (amateurmode) :
- remblokken tot de draad versleten linksachter, cylinders zo ver uitgekomen dat ze eruit geschoten zijn.
(reden voor deze aanname : de handrem werkt ook al haast niet meer, maar tijdens slepen deze gebruikt als bijrem en prompt ging de auto licht naar rechts trekken)

Ben er echt als een kind zo blij mee !
Wel even afwachten wat inspectie van de bodemplaat gaat opleveren enzo, voordat ik er meer geld in ga steken dan het overschrijven + schorsen.
Voorlopige voorzichtige diagnose remprobleem (amateurmode) :
- remblokken tot de draad versleten linksachter, cylinders zo ver uitgekomen dat ze eruit geschoten zijn.
(reden voor deze aanname : de handrem werkt ook al haast niet meer, maar tijdens slepen deze gebruikt als bijrem en prompt ging de auto licht naar rechts trekken)
Hide post links |
-
- lid
? remvoering zo ver versleten dat de zuigertjes eruit liggen ?? helaas , die vlieger gaat niet op ..
Remcilinder lek en zodanig lek dat de voering zeiknat zijn .. komt beter in de richting ..
Remcilinder lek en zodanig lek dat de voering zeiknat zijn .. komt beter in de richting ..
Hide post links |
-
- lid
autos met veel kilometers zijn doorgaans niet slecht op de bodem ...
kijk eerst maar even .. je weet waar ...... vergeet niet de veertorens achterin
kijk eerst maar even .. je weet waar ...... vergeet niet de veertorens achterin
Hide post links |
-
Topic author - Donateur
- Contacteer:
BUGUS, ik vond het wel knap bedacht van mij.....jasper11turbo schreef:? remvoering zo ver versleten dat de zuigertjes eruit liggen ?? helaas , die vlieger gaat niet op ..
In elk geval was het linkerachterwiel aan de binnenzijde drijfnat, terwijl de anderen droog waren, en ook het flexibele deel voelde kurkdroog aan.
Maar remcylinder lek vind ik ook niet al te ernstig klinken hoor, alleen....het DOT4 tankje was helemaal leeg (nou ja, op het achterste segment na dan)
Hide post links |
-
- lid
-
- lid
Ik ben overigens al bezig 4 wielen te schuren voor de witte van ..... , ja die ja ..
waarom ?? omdat het mooi is

nieuw ....
waarom ?? omdat het mooi is
nieuw ....
Hide post links |
-
Topic author - Donateur
- Contacteer:
Eerst verhuizing afmaken, dan witte op de brug ter controle, dan remmen controleren en moven naar andere locatie, en dan.....
Goed idee Jasper !!
Goed idee Jasper !!
Hide post links |
-
- lid
je mag dat regeltje aanpassen wat onder je berichten komt te staan naar ,
"renault 25 TXi olympic glacier 389"
"renault 25 TXi olympic glacier 389"
Hide post links |
-
- Lid - en hoppa, logo 2
- Posts in topic: 1
- Contacteer:
het zou makkelijk kunnen zijn dat je gelijk hebt jasper, ik bedoel je bent toch de specialist, maar ik ken dus een geval waar dit wel gebeurt is ;]jasper11turbo schreef:? remvoering zo ver versleten dat de zuigertjes eruit liggen ?? helaas , die vlieger gaat niet op ..
mvg, merijn
2153, not even in the neighbourhood of the beast
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 1
Mooie auto, heeft zelfs nog een hoekje op de sierlijst achter.
[size=75]R25 GTD 1992 color:777 met trekhaak en hulpveren[img]http://users.skynet.be/peter_j/auto0000.gif[/img][/size]
----------------------------
----------------------------
Hide post links |
-
Topic author - Donateur
- Contacteer:
...zelfs alle boekjes waren nog aanwezig, inclusief onderhoudsboekje (afgestempeld), het 'gefeliciteerd met uw nieuwe Renault' boekje (om er maar een naam aan te geven), etc. etc. etc. ...Peter J schreef:Mooie auto, heeft zelfs nog een hoekje op de sierlijst achter.
Maarreh...het hoekje zit alleen rechtsachter

Hide post links |
-
Topic author - Donateur
- Contacteer:
...kom ik vandaag pas achter....
Huur van een oprij wagen, 69,95 euro per dag, 100km vrij
Anderzijds :
- 350 euro borg (damn, vroegâh betaalde je 200 gulden borg door een cheque achter te laten)
- Dubbele identiteits bewijs meebrengen, waarvan mininmaal één met je huidige adres
- Loonstrook meenenem
- etc. (alleen verklaring omtrend gedrag ontbrak nog)
(bron : Van Het Hart verhuur te Rotterdam)

Huur van een oprij wagen, 69,95 euro per dag, 100km vrij
Anderzijds :
- 350 euro borg (damn, vroegâh betaalde je 200 gulden borg door een cheque achter te laten)
- Dubbele identiteits bewijs meebrengen, waarvan mininmaal één met je huidige adres
- Loonstrook meenenem
- etc. (alleen verklaring omtrend gedrag ontbrak nog)
(bron : Van Het Hart verhuur te Rotterdam)
Hide post links |
-
- lid
-
Topic author - Donateur
- Contacteer:
Nou Jasper, dat gevoel heb ik nu dubbel....
Heb de wagen afgelopen donderdag verplaatst van het nood-terrein naar een meer permanente ruimte.
Bij de eerdere genoemde link van Hart-autoverhuur een oprijwagen gehuurd om het goed voor elkaar te krijgen.
...thans 146 euro armer....
Financiëel boekje laat nu het volgende zien :
- aanschaf wagen : 0.00 euro
- overschrijven : 10.00 euro
- schorsing : 68.00 euro
- transport : 146.00 euro
-----------------------------------
Totaal 224.00 euro
...en dankzij een derde heb ik de auto nog op het nood-terrein gekregen, rekende hij niets voor, maar evengoed...
nog geen meter gereden, en toch zoveel armer, anderzijds, een gegeven paard niet in de bek kijken en de wagen is dit bedrag zondermeer waard!!!
Heb de wagen afgelopen donderdag verplaatst van het nood-terrein naar een meer permanente ruimte.
Bij de eerdere genoemde link van Hart-autoverhuur een oprijwagen gehuurd om het goed voor elkaar te krijgen.
...thans 146 euro armer....
Financiëel boekje laat nu het volgende zien :
- aanschaf wagen : 0.00 euro
- overschrijven : 10.00 euro
- schorsing : 68.00 euro
- transport : 146.00 euro
-----------------------------------
Totaal 224.00 euro
...en dankzij een derde heb ik de auto nog op het nood-terrein gekregen, rekende hij niets voor, maar evengoed...
nog geen meter gereden, en toch zoveel armer, anderzijds, een gegeven paard niet in de bek kijken en de wagen is dit bedrag zondermeer waard!!!
Hide post links |
-
- lid
wel geinig als je het kostenplaatje bijhoud.
heb ik ook destijds gedaan zoals je weet.
heb ik ook destijds gedaan zoals je weet.
Hide post links |
-
Topic author - Donateur
- Contacteer:
Doe ik al vanaf mijn eerste auto, zelfs een luchtverfrisser scan ik bijna op kenteken in. (gebruik het programma Paperport daarvoor).
Hide post links |
-
Topic author - Donateur
- Contacteer:
Controle!!!
Controle!!!
Begon met een brief van de belastingen, waar of de auto gestald was...
Netjes opgegeven dat deze vanaf Roosendaal 20Km verwijderd, net over de grens in Belgïe op een afgesloten terrein gestald was.
Stond vandaag mijn Blauwe te poetsen, en wat ziet mijn oog ... ??
Een Belgische VW-Bus van de politie rijdt langzaam voor ons huis, stopt in de berm, agenten kijken het terrein op, de VW-bus draait achterruit ons erf op (afgesloten hek), wacht even, en rijdt vervolgens weer terug in de richting waar die vandaan komt.
Ik stond er maar een beetje schaapachtig naar te kijken, mijn honden hadden echter gelijk hun mening klaar, daar, 2 meter achter de VW-bus, slechts gescheiden door het hek... en die lieten ze horen ook...
What-the-hell .... ???
Moet ik mij zorgen maken ?
Auto is nog voorzien van de kentekenplaten, maar wel netjes achter een afgesloten hek op privé terrein, en dan nog niet eens op de parkeerplaats, maar op het voor het huis gelegen grasveld.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Begon met een brief van de belastingen, waar of de auto gestald was...
Netjes opgegeven dat deze vanaf Roosendaal 20Km verwijderd, net over de grens in Belgïe op een afgesloten terrein gestald was.
Stond vandaag mijn Blauwe te poetsen, en wat ziet mijn oog ... ??
Een Belgische VW-Bus van de politie rijdt langzaam voor ons huis, stopt in de berm, agenten kijken het terrein op, de VW-bus draait achterruit ons erf op (afgesloten hek), wacht even, en rijdt vervolgens weer terug in de richting waar die vandaan komt.
Ik stond er maar een beetje schaapachtig naar te kijken, mijn honden hadden echter gelijk hun mening klaar, daar, 2 meter achter de VW-bus, slechts gescheiden door het hek... en die lieten ze horen ook...
What-the-hell .... ???
Moet ik mij zorgen maken ?
Auto is nog voorzien van de kentekenplaten, maar wel netjes achter een afgesloten hek op privé terrein, en dan nog niet eens op de parkeerplaats, maar op het voor het huis gelegen grasveld.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Hide post links |
-
- lid
Ik zal morgen eens vragen of dat last kan , volgens mijn mening niet .... je restaureert de auto op dat terein toch ?
in nederland had je daar geen plek voor .
in nederland had je daar geen plek voor .
Hide post links |
-
Topic author - Donateur
- Contacteer:
Yep, 100% eigen terrein, niemand buiten de Belgishe Staat die daar aanspraak op kan maken.
Maar hoe toon je aan dat de auto daar opgeknapt word, en ik er niet stiekum mee in Belgïe rondrijd ?
Maar hoe toon je aan dat de auto daar opgeknapt word, en ik er niet stiekum mee in Belgïe rondrijd ?
Hide post links |
-
- Lid
Dat toon je niet aan, maar het is ook niet om jou om dat te bewijzen lijkt me, maar aan de belastingdienst als ze dat vermoeden.
Ik geef ook altijd netje sop waar mijn auto staat, voor het geval ze ooit komen controleren. Als ie ergens anders staat ben je wel de pineut denk ik.
Je weet ook niet of ze voor die 25 kwamen natuurlijk, kan ook wel een melding zijn van een buurtbewoner dat er een halve gare met tig R25's op zijn terrein bezig was
Er staan natuurlijk door heel Nederland en Belgie duizenden voertuigen geschorst, leuk werkje als ze dat allemaal willen controleren. Die brief voor plaatsbepaling krijg je trouwens elke keer als je een auto schorst.......ik verzamel ze in bosjes van 5
Ik geef ook altijd netje sop waar mijn auto staat, voor het geval ze ooit komen controleren. Als ie ergens anders staat ben je wel de pineut denk ik.
Je weet ook niet of ze voor die 25 kwamen natuurlijk, kan ook wel een melding zijn van een buurtbewoner dat er een halve gare met tig R25's op zijn terrein bezig was

Er staan natuurlijk door heel Nederland en Belgie duizenden voertuigen geschorst, leuk werkje als ze dat allemaal willen controleren. Die brief voor plaatsbepaling krijg je trouwens elke keer als je een auto schorst.......ik verzamel ze in bosjes van 5
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-