Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn clio had startproblemen en na onderzoek blijk de starterkrans kapot te zijn. Ik heb redelijk veel ervaring met het repareren van auto's maar echter nooit een automaatbak in en uitgebouwd. ( wel handgeschakelde bakken) Is het bij een RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_) | 1990.05-1998.09 - 1.4 - 1390ccm 80pk (1e reg: 1995-08-18) mogelijk dit zonder brug op "straat" te doen ? ( ik hoorde iets over het moeten uitbouwen van het subframe) En zo ja...wat zijn de te verwachten problemen waar ik rekening mee moet houden? Het zal wel een tweede hands vliegwiel met starterkrans worden denk ik.( als hier aan te komen is tenminste gezien de auto uit 1995 is) Aan welke prijs moet ik hierbij denken?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
ik wil de cilinderkop in/uitbouwen. Iemand hier ervaring mee? moet het motorblok uitgebouwd worden? graag mij van tips voorzien of een goede werkplaatshandboek indien mogelijk.
Hoor graag van iemand
beste forum leden ik heb sinds twee weken een grand modus 16 16v automaat.
nu heb ik eens onder de auto gekeken toen zag ik op de naat van de carter van de automaat eigenlijk niks geks maar toen ik met mijn vinger over de naat ging was mijn vinger...
hallo, na een jaar goed gereden te hebben is er weer een slang van de CVT automaat gebarsten, nu weer alle olie eruit en maar afwachten hoe de bak nu is maar de slangen zijn nergens meer te krijgen zegt de garage. wie kan mij eventueel wel helpen??...
Hallo, tijdje wat minder actief geweest alhier op het forum maar dat gaat de komende tijd vast veranderen daar er weer wat anders voor de deur staat. De lijst aan punten van de Scenic begon echt lang te worden. Die is richting Ukraine vertrokken....
Ik zit al een tijdje met een raar probleem. Dit is de situatie:
s' Ochtends stap ik in de auto (koude motor) en rijd weg. Maar binnen de eerste 5 minuten (meestal wanneer ik rond de 80 rijd) voel je een harde...