Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik heb sinds kort een Renault Twingo uit 2012 - Dynamique
Tijdens het zoeken naar eentje heb ik opgelet of de auto de sensorenspiegel had. Ik heb geprobeerd de automatische verlichting aan te zetten via de bekende handeling van het 2 x omschakelen naar de 0 en de 'stadverlichting". Eigenlijk zou je dan een beepje moeten horen, maar dat hoor ik niet
Kan iemand mij helpen? Moet ik laten aanzetten bij een Renault garage? Of ben ik gewoon stom? Hahaha
Dat klopt ook niet, je hebt dat kastje omdat je Climate Control hebt. Aan de onderkant zit een temperatuur sensor. Op het raam zit ook geen oogje, het vlak op het raam is helemaal zwart.
Om onduidelijke redenen was het vanaf modeljaar 2010 (facelift model van de Twingo II Phase I) in Nederland niet meer mogelijk om een licht- en regensensor te bestellen.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hey Hallo, ik heb zojuist mijn eerste auto gekocht!
De renault twingo was een leuke keus! Het is een wat oudere versie maar ik zag dat je dus de achterbank stoelen in kan klappen. Ik heb veel filmpjes gezocht en in de handleiding gekeken maar ik...
Het gaat om een Renault espace uit 2005 2.0T 16V met een automatische transmissie.
Tijdens het schakelen tussen P, R, N, D verdwijnt af en toe de stand op het display. De auto lijkt dan nog wel de schakelen wel erg schokkerig. Bij het...
Ik ben in het bezit van ene Captur uit 2020 met een 7-traps EDC automaat. Nu hebben we dit jaar een caravan gekocht. We zijn ermee op vakantie geweest en op de terugweg toen we vlakbij huis waren verscheen een melding: STOP, risico op...
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn issue.
Ik heb een Kadjar uit 2017. Nu geeft hij regelmatig een start/stopmelding waarbij mijn automatische handrem niet meer losgaat bij het wegrijden.
Herkent iemand dit probleem? Of beter, weet iemand een...
Hallo
Ben in bezit van een Grand Scenic Initiale diesel met automatische versnellingsbak van 2017, de laatste 2 jaren al enkele keren en dit telkens bij het goed optrekken op autosnelweg een rode pop-up op dashboard met melding controle automatische...
Ik ben in het bezit van een Renault Clio 4. Het valt me sinds de aanschaf al op dat wanneer ik de motor afzet en vervolgens van de bestuurderskant naar bv. de passagierskant loop, de deuren automatisch worden vergrendeld. Dit is...
Hallo,
Ik heb een grand scenic uit 2009 met een 2.0 liter en automaat. Nu krijg ik soms kort na het starten de melding controleer automatische transmissie en de auto valt dan stil. Als ik dan weer start werkt alles weer normaal. Wat kat het euvel...