Avantime huren?

algemene zaken betrekking tot het Avantime gedeelte
Plaats reactie

Topic author
c.b
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 3
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 feb 2015 19:59
Actief als: particulier

Avantime huren?

Bericht door c.b »

Hallo,

Ik weet niet of ik hier op het goeie adres ben maar eerst zal ik mij even voorstellen. Ik ben Coen Barten, 16 jaar en kom uit Eerbeek (Gelderland). Voor zolang ik mij kan herinneren ben ik al een fan van de Avantime, en maar weinig leeftijdsgenoten lijken mij te snappen. Hier in Eerbeek heeft een iemand 2 Avantime's en een Laguna coupé, en altijd neem ik een omweg naar huis om toch even op de oprit te kunnen staren maar ik heb nog nooit het lef gehad om even aan te bellen o.i.d.

Maar hier komt de vraag. Ik heb over een paar weken mijn gala, en het zou mij erg leuk lijken om in een Avantime te gaan. Ik heb al vele malen op internet rond gekeken, maar nergens kan ik iets vinden. Zouden jullie weten waar ik misschien een Avantime zou kunnen huren? Er zijn wel een hoop occasions te vinden maar ik weet niet of die bedrijven/verkopers daarop zitten te wachten. Ik weet dat het een vreemde vraag is maar ik hoop dat een van jullie mij een antwoord zou kunnen geven. Alvast heel erg bedankt!

Groeten,

Coen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



kaleido 1
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 2
Berichten: 1604
Lid geworden op: 18 mar 2015 10:16
Actief als: particulier

Re: Avantime huren?

Bericht door kaleido 1 »

Hallo Coen , je zou het de eigenaar natuurlijk gewoon kunnen vragen.
In apeldoorn bij renault Bakker willen ze ook nog wel eens meewerken aan dit soort dingen , gewoon bellen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
c.b
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 3
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 feb 2015 19:59
Actief als: particulier

Re: Avantime huren?

Bericht door c.b »

Nog bedankt voor de reactie. Ik ben langs de eigenaar gegaan en zijn vader deed de deur open. Een van de Avantime's bleek eerst van hem te zijn maar omdat hij vanwege zijn leeftijd niet meer kon/mocht rijden heeft hij deze aan zijn zoon gegeven. Maar het antwoord was nee, maar er verscheen wel een glimlach op zijn gezicht omdat hij het wel leuk vond dat ik het vroeg.

Ook heb ik Renault Bakker gebeld en toevallig hadden ze er eentje staan, ze zagen het alleen niet zitten om de auto uit de verkoop te halen en verzekering te regelen e.d. Dus dat is helaas ook niet gelukt.

Helaas, maar het is niet anders. Ik hoop er ooit zelf een te kunnen kopen als het budget dat toelaat. Tot dan moet ik maar kijken naar hoe mooi de Avantime van iemand anders is.

Groeten,

Coen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



kaleido 1
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 2
Berichten: 1604
Lid geworden op: 18 mar 2015 10:16
Actief als: particulier

Re: Avantime huren?

Bericht door kaleido 1 »

Jammer , wel goed dat je het geprobeert hebt .

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Wim de Vries
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 421
Lid geworden op: 28 okt 2006 19:08
Actief als: particulier
Locatie: Zuidlaren

Re: Avantime huren?

Bericht door Wim de Vries »

Hoi Coen,
Wie weet is er iemand in de buurt die dit leest en jou met zijn/haar Avantime wil brengen.
En we hoepen je na verloop van tijd te zien met je eigen Avantime.
In Oostenrijk is een jongen die heeft op zijn 16de verjaardag van zijn Opa een mooie Avantime gekregen als cadeau.
Er is hoop!
Een avantime groet,
Wim
Avantime V6 Privilége 2002, Avantime 2.2 DCI Privilége 2003, Renault Avantime V6 Privilége LPG, Renault Avantime V6 automaat Privilége 2002, Renault 5 GTX EBS 1989.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
c.b
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 3
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 feb 2015 19:59
Actief als: particulier

Re: Avantime huren?

Bericht door c.b »

De dag van mijn gala is niet ver weg meer, dus helaas heb ik een alternatief moeten zoeken. Een Maserati Ghibli zal het waarschijnlijk worden, een leuke auto maar voor mij haalt hij het lange na niet bij de Avantime.

Dat zou mij een leuk cadeau lijken voor mijn 16e verjaardag inderdaad, maar ook ben ik heel blij met mijn scooter :). In de toekomst zal ik vast en zeker hier terug komen om mijn nieuwe aanwinst met jullie allen te delen, alleen moet ik dan nog even wachten en zal ik de berichten van jullie met plezier lezen.

Groet,

Coen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

AriePraat
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 371
Lid geworden op: 13 dec 2008 19:37
Actief als: particulier
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Avantime huren?

Bericht door AriePraat »

jammer dat ik 'm niet meer heb, had je zeker geholpen !

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht