Ivm de onzekerheid van de ditributie stond mijn geschorst en de verzekering had ik opgezegd. Sinds deze week ook weer met een verse APK dus tijd om eens te informeren naar de verzekering van Inshared.
Er is eigenlijk geen mogelijkheid om te bellen; alleen voor spoedgevallen staat er. Anders een berichtje sturen. Een paar dagen geleden dus een bericht gestuurd ivm de speciale Avi verzekering. Erg snel zijn ze niet (al staat er wel bij dat een antwoord twee dagen kan duren; mijn inziens veel te lang), tot heden geen antwoord dus kan nog niet gaan rijden. Hopelijk komt het vandaag anders zal ik nogmaals een berichtje sturen of het spoedgevallen nummer draaien.
AvantimeAss.nl verzekering
-
Jos
Topic author - lid

- Actief als: particulier
-
wesley015
- lid

Re: AvantimeAss.nl verzekering
Via Independer.nl kan je vrijwel direct rijden.
Gebruik eerst de zoekfunctie om naar een onderwerp te zoeken.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
Jos
Topic author - lid

Re: AvantimeAss.nl verzekering
Wesley, ik heb ook de website gebruikt. Alleen wilde ik een bevestiging dat het allemaal ook klopt (ivm de AvantimeAss). Uiteraard kan ik het zo invul…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Rariteitenkabinet
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 13 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in