Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Let op: registratieproblemen
Er zijn op dit moment registratieproblemen bekend, na verzenden van de gegevens is de pagina soms erg traag met verversen.
Ons technisch team probeert dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Neem contact met ons op via het contact formulier zodat wij uw account handmatig kunnen activeren als u geen mail met activatielink ontvangen heeft.
Indien u foutmeldingen heeft gezien, zou het ons zeer helpen deze te vermelden.
Als het aan 1 kant is, RA, dan kan het zijn dat in het verleden er ergens hard tegen aan is gereden
(stoeprand oid) waardoor de as een heel klein beetje is verbogen.
Was het aan beide banden dan zou het het verkeerd optillen van de achteras geweest kunnen zijn. Garages doen dat soms door slechts 1 steun onder de as te plaatsen ipv 2.
mvg WillemS
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Goedeavond. Vanmiddag heb ik beide kenteken lampjes vervangen. De rechter wat verbrand en de linker deed het nog. Na beide te hebben vervangen zijn ze niet gaan branden inclusief linker achterlicht is uitgegaan terwijl lampje niet stuk is. Zitten...
Mijn motor wordt niet of zeer traag warm. Bij de nieuwe themostaat sluit die klep af op rubber bij open toe gaan. Ik denk dat hij scheef zit of het rubber is stuk. 't Enig wat ik nog hoorde is dat de injectie dan telkens rijker staat.
Bij de Action...
Ik heb een twingo uit 2006 met centrale deurvergrendeling. Nou werkt de vergrendeling goed maar als de auto op slot is kan ik mijn achterklep gewoon open maken? Ik heb er al een nieuw motortje in want die werkte niet meer maar het...
Goedenavond, lekkende benzineslang, die ik zelf provisorisch gerepareerd heb, maar toch weer begon te lekken.
De slang is van (hard)plastic met een wat soepele buitenmantel. Ik heb er een stukje rubberen...