Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik hoop dat de verwachting van de eerste week februari voor mij nog positief bijgesteld wordt. Mijn huidige leaseauto loopt op 3 januari af dus ik ben helemaal klaar voor mijn Talisman!
Mijn Talisman is idd ook begin Oktober in bestelling gezet. Eerste indicatie is week 5 , echter is de order nog altijd niet in de fabriek gekoppeld. Hebben jullie enig idee hoe lang zoiets kan duren? zou graag de levering willen volgen via Mijn Renault.
In augustus een Talisman Estate besteld, versie met 130pk diesel, Innovation pack en in de kleur brun vision.
In verband met de bijtellingsregels wil ik er in 2017 (25%->22%) mee gaan rijden. Van de week bericht gekregen dat hij al op met staat te wachten bij de dealer in Zeist. Helaas dus nog een aantal weken wachten, maar ik ga eerdaags toch maar eens een keertje kijken.
LJ-75 schreef: zou graag de levering willen volgen via Mijn Renault.
Dit was bij helaas niet mogelijk. Ik heb ook een productiecode, maar helaas pindakaas. Ik kreeg uiteindelijk van Renault Nederland te horen dat tracking niet mogelijk was.
LJ-75 schreef: zou graag de levering willen volgen via Mijn Renault.
Dit was bij helaas niet mogelijk. Ik heb ook een productiecode, maar helaas pindakaas. Ik kreeg uiteindelijk van Renault Nederland te horen dat tracking niet mogelijk was.
mmm dan is dus eigenlijk de site My Renault een beetje overbodig..
Myrenault trekt op de kloten! Sry voor mijn woordgebruik, en ik heb het over myrenault.be.
Al verschillende keren mijn beklag gedaan maar het werkt totaal niet! En ze steken er ook geen tijd en moeite in om het te doen werken..
Twee weken in het bezit van de Talisman Estate, 2000km erop zitten en ik dacht laat ik niet de fotos van de auto plaatsen maar een filmpje van het schuifdak waar ik heel blij mee ben
Dit gaat niet omdat ik geen MP4 bestand kan toevoegen. gelukkig speelt de auto dat wel af
Mocht je toch het filmpje willen zien klik op de onderstaande link
Hallo bacoman, wanneer had je de auto besteld? Ik heb de mijne in juli besteld (met panoramadak) en ben nog aan het wachten op de levering. Mijn geduld raakt op :-p
Indicatie was eind oktober. Ik las ergens dat de levering van een Talisman met panoramadak langer duurt dan eentje zonder. Hoop niet dat dat klopt. Het is afwachten.....
Kdumbo schreef:Indicatie was eind oktober. Ik las ergens dat de levering van een Talisman met panoramadak langer duurt dan eentje zonder. Hoop niet dat dat klopt. Het is afwachten.....
Ik heb de mijne in mei besteld en is begin augustus geleverd.
Met panoramadak, maar dan een limousine....
Ik heb hem lease en was toevallig een voorraad auto met de opties die ik wilde en de kleur dus meteen ja gezegd alle voordelen mee genoten inovation pack en 21 procent.
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Besteld (deze maand geleverd): Renault Talisman Estate intens 110 Automaat DCI Noir, Renault Innovation Pack, Panoramisch glazen schuif-/kanteldak, Pack Easy Park Assist
Kijk ook als je een Estate rijd op Facebook pagina Renault Talisman Estate (stuur daar je fotos en desnoods filmpjes heen)
Kdumbo schreef:Hallo bacoman, wanneer had je de auto besteld? Ik heb de mijne in juli besteld (met panoramadak) en ben nog aan het wachten op de levering. Mijn geduld raakt op :-p
Ik heb eind juni besteld, eerst met panoramadak maar achteraf toch geannuleerd en levering zou pas 3 week van deze maand zijn..
Mijn Talisman is ergens midden augustus besteld en toen werd eind oktober aangegeven als verwachte levertijd. Dat werd toen eind november, toen 2e week december en vorige week kreeg ik weer eind november door. De auto stond al in de fabriek en ik hoop dat de laatste verwachting dan ook klopt en ik er eind deze maand in kan gaan rijden. Ik heb hem met panoramadak besteld trouwens.
@Bacoman, super dat filmpje van je! Ben ook blij dat ik voor het panoramadak gekozen heb!
Voorheen: Ford Focus Wagon Titanium in Candy Red
Nu: Renault Talisman Estate Intens in Carmin Rouge
Vanmiddag was dan eindelijk de aflevering van mijn Talisman. Keurige ontvangst en de auto stond al onder het doek bij de deur klaar; wat is ie prachtig! Uitgebreid instructie gehad en gelijk mijn iPhone gekoppeld. Direct het probleem dat met IOS 10.1.1 geen connectie met Bluetooth wordt gemaakt bij multimedia.Techneut uit de werkplaats erbij gehaald, maar hij kon het ook helaas niet fixen. Bellen lukt gelukkig wel, muziek via bluetooth vanaf de iPhone helaas niet.
Zal nog even een topic plaatsen bij het onderwerp Rlink2 en IOS. IOS 9 en 10.0 blijken wel normaal te werken...Dus voor diegene die gaan updaten naar 10.1 of 10.1.1; wacht hier nog even mee tot het moment dat er een update in de Rlink-store beschikbaar is, anders kun je muziek luisteren via het kabeltje...
Zal morgen nog even wat foto's posten.
Vorige auto: Volvo V40 D2 R-Design white Huidige auto: Renault Talisman 130 dCi, noir etoilé, panorama/schuifdak, Bose R-link2, Easy Park assist, Pack Winter
Vandaag eens gaan kijken naar mijn Talisman Grandtour Initiale, in karmijnrood met grijze kleurgradatie in het leer, die sedert vandaag bij de dealer staat! xD (dit sinds bestelling eind juni)
Echter de aflevering zal nog ff op zich laten wachten aangezien de trekhaak nog moet gemonteerd worden en een paar andere kleine zaken, maar er moet ook nog een extern iemand komen om de ruiten volledig te blinderen. Hopelijk heeft die snel een gaatje vrij zodat ik hem rap heb! Ik heb mijn hoop op de 18de!
Poomen schreef:Zo hij staat al bij de dealer, dus maar even gaan spieken.
Ik vind dat grijs stuk rond de knoppen van de zetelverwarming ed. niet echt passen. Hoop dat het bij mij niet is. Heb er al veel gezien zonder. Raar toch.
Ik vind dat grijs stuk rond de knoppen van de zetelverwarming ed. niet echt passen. Hoop dat het bij mij niet is. Heb er al veel gezien zonder. Raar toch.
Wat je ziet is beschermingsfolie (bescherming van het interieur tijdens productie en transport). Als je de foto op geoot formaat bekijkt en daarna inzoomt dan zie je rechts onder dat er al een klein deel er al afgepeuterd is
Wat je ziet is beschermingsfolie (bescherming van het interieur tijdens productie en transport). Als je de foto op geoot formaat bekijkt en daarna inzoomt dan zie je rechts onder dat er al een klein deel er al afgepeuterd is
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut