Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Goed plan, was er ook afgelopen donderdag (heb nog wat flyers voor de ZOE -dag afgegeven bij Renault. Wel een matige presentatie van de ZOE vond ik). Dat wrappen kost nog een aardige duit begreep ik, kun je een auto voor laten spuiten, wel veel gemak: wassen met warm water, of gewoon de zon, doet krasjes verdwijnen.
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kWh - >200.000km | Tesla Model3 - maart 2024 - 57kWh | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kWh
Wrappen kost afhankelijk van de auto +/- € 1.500. Ik denk dat de Zoe vrij eenvoudig te wrappen is omdat er geen ingewikkelde hoekjes en gaatjes op zitten, dus wellicht nog iets goedkoper. Daar krijg je de helft van de auto nog niet voor gespoten. Plus dat je lak er weer als nieuw onder vandaan komt!
R110 september 2019
Q210 augustus 2014 => ingeruild met 211.000 km
De leverancier noemde die prijs voor een transparante beschermende folie aangebracht op kwetsbare delen. De gehele auto zou een veelvoud kosten. Wrappen puur voor esthetische doeleinden kan wellicht goedkoper met minder beschermende kwaliteit. Maar deze leverancier zal niet de enigste zijn..
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kWh - >200.000km | Tesla Model3 - maart 2024 - 57kWh | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kWh
Er zijn al bedrijfjes die wrappen voor 700 euro maar dan heb je geen A merk folie zoals 3M. Tevens is het dan maar afwachten wat de afwerking zal zijn.
Maar voor 1000-1500 euro heb je wel goede wrappers die met een goede folie werken.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut