Hallo,
ik heb een Renault Laguna II 1.6 16V van 2002.
Ik heb een probleempje met mijn autoradio, namelijk de CD wil er niet meer uit komen.
Nu dacht ik misschien van ineens een andere radio aan te schaffen, en vond op internet informatie over een Cabasse-autoradio.
Als ik nu een tweedehandse Cabasse radio vind, kan ik deze dan gewoon wisselen met mijn originele radio/CD?? Of zijn er aanpassingen nodig??
Heeft er iemand reeds dit probleem gehad met cd's die niet willen terugkomen??
groeten
Cabasse autoradio
-
arno m
Topic author - 3-posting-rookie

-
Mikerxe
- Lid

Een orginele cabasse kan je er zo inpluggen en spelen, je zal dan zien dat het scherm en de ab het ook gewoon doen.
Kijk wel uit met Marktplaats dat als je daar ene radio koopt dat je wel de juiste code erbij krijgt anders heb je nog niks.
Dat er ene cd niet uitkomt komt vaker voor maar dan is het denk ik een oude radio en zit hij onder het stof, of het elastiekje is gebroken waardoor het systeem niet meer werkt.
Draaid/speelt de cd nog wel?
Kijk wel uit met Marktplaats dat als je daar ene radio koopt dat je wel de juiste code erbij krijgt anders heb je nog niks.
Dat er ene cd niet uitkomt komt vaker voor maar dan is het denk ik een oude radio en zit hij onder het stof, of het elastiekje is gebroken waardoor het systeem niet meer werkt.
Draaid/speelt de cd nog wel?
[size=184][b][color=red]www.lagunaclub.nl[/color][/b][/size]
Eens een laguna, altijd een laguna
Eens een laguna, altijd een laguna
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
arno m
Topic author - 3-posting-rookie

…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.Mikerxe schreef:Een orginele cabasse kan je er zo inpluggen en spelen, je zal dan zien dat het scherm en de ab het ook gewoon doen.
Kijk wel uit met M
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 4 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in