Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
In de zwarte balk van het navigatie display verschijnt normaal tijdens het rijden de straat waar je je op dat moment bevind. Echter bij mij is dit weg gevallen en ik zie dus niet meer de naam van de straat waar ik op dat moment ben. Als ik aan de navigatie vraag via de link "waar ben ik"dan krijg ik als antwoord "route onbekend......" Ik heb er een originele DVD inzitten en zou graag weer kunnen zien waar ik rijd . Alle ander opties zoals route plannen en bereken werken prima, en als je met de muis over het scherm gaat weet deze precies waar hij zit. Allen geen info meer in de zwarte balk onder aan het scherm.
Hier word niet over gesproken bij geen enkele Renault Dealer, en ik ben al bij drie verschillende geweest. Ze weten geen van Drie-en wat het probleem s. Misschien moet ik maar contact opnemen met de importeur.???
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik wil een android radio in mijn grand scenic uit 2004 plaatsen, in dat proces gelijk ee antieke Nokia aansluiting en mutebox verwijderd.
Ik ben een heel eind, maar kan nergens een ISO commector vinden, alleen deze groene (en kleine...
Ik heb een Grand Scenic uit 2007. In het voorjaar hadden wij het alombekend Paravane probleem met waterschade onderin bij de stekker onder de bestuurderstoel en alle gevolgen van dien. Dat begon met problemen dat het vochtig in de auto was en...
Ik heb twee weken geleden een scenic gekocht, een fijne auto. Ik merkte alleen dat er niet zo veel pit in zat en met versnellen maakt hij te veel toeren, waar hij na het schakelen naar de volgende versnelling kort op blijft hangen en...
Ik ben bezig aan de scenic 2007 van een kennis van mij. Deze geeft heel veel storingen die niet te verklaren zijn! Er zijn geen zekeringen gesprongen maar het bedienings paneel van de verwarming werken niet waaronder ook de 12v plug. De...
Goedendag. Wij hebben al tweede auto een twingo 1 benzine uit 2007. Km stand 119.600. Het probleem is als volgt. Er is een garagebezoek geweest ivm nieuwe drukgroep. Na enkele weken viel de twingo onder het rijden spontaan uit en het bleek een...