Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Weet iemand of je zelf (of anders de dealer) canbus melding (voor zover je die krijgt want ik heb het nog niet getest) voor defecte of andere koplampen die veel minder vermogen gebruiken kunt uitzetten zodat je geen dashboard meldingen / waarschuwingen krijgt?
Ik wil nl. de nieuwe OSRAM led lampen proberen maar er is weinig ruimte voor de CANbus weerstand in de koplamp unit..... (en de weerstand wordt erg heet dus kan tegen bedrading aankomen en mogelijk iets laten smelten....) Dus als het zonder CANbus weerstand kan dan zou dat mooi zijn
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik wil de meldigen van de verlopen abonnementen verwijderen uit het scherm van de Rlink. Elke keer als ik de auto opnieuw start, dan staan er echter wederom 16 meldingen.... hoe verwijder ik die permanenent?
Ben gestrand in Duitsland vandaag, esp en inspuiting meldingen nadat ik 200 km over besneeuwde snelwegen gereden ben.
Betreft Renault espace IV phIII 2.0T bj 2010 automaat.
Schijven achter zijn net vervangen (piepen wel een beetje) voor moet nog...
Welkom bij de steeds groter wordende club… ;(
Ik heb een Renault Grand Scenic 1.2 TCE uit 2015 (aangeschaft in 2021) sinds precies een jaar met dit probleem, i.c.m. hoog olieverbuik.
Om het olieverbruik aan te pakken heb ik de motor laten...
Sinds vandaag heb ik een clio esprit alpine e tech 2024.
En wat ik ook doe of probeer, ik krijg de “normale” cruisecontrol maar niet gevonden. Het is of een snelheidsbegrenzer, die voorkomt dat ik harder rij dan ingesteld (maar snelheid...
Kun je op een Megane 4 bouwjaar 2016 de normale koplamp units ook vervangen voor led vision units? Is het eenvoudig plug-and-play of zijn problemen te verwachten?