Even een update over het versnellingsbakprobleem.
Vanmorgen n.a.v. de vraag van capur1947 toch maar even een mailtje naar de dealer gestuurd.
Belde een uur geleden Carlos zelf op en die melde mij een uiterst lastige situatie.
Alles is in overleg met Renault Nederland namelijk uit elkaar geweest maar nergens kan de veroorzaker van het (bij)geluid worden gevonden. De uit voorzorg reeds bij de dealer aanwezige nieuwe versnellingsbak is dan ook niet geplaatst.
Formeel is er dus niets mis met de auto, maar dat het (bij) geluid er niet in hoort te zitten ziet ook de garage zo.
Nou lekker dus, dat heb ik weer...
Had van te voren al aangegeven dat als de auto niet naar mijn zin gerepareerd zou worden dat ze hem dan 1 op 1 weer van mij terug krijgen en dat ze mij dan een auto van een "vreemd" merk mogen leveren. Dan was dit de plusminus 20ste en laatste Renault bij ons. Dat net ook nog even bij Carlos aangegeven. Dat was uiteraard niet wat hij graag wilde horen.
Morgen praten we hier bij een kop koffie nog even over verder, maar mijn besluit staat vast.
Voor alle duidelijkheid, hulde aan mijn dealer, want die sparen kosten nog moeite om het probleem netjes op te lossen.
Uit voorzorg een versnellingsbak laten komen is daar een mooi bijvoorbeeld van.
Het is het merk Renault wat zijn kwaliteit niet op orde heeft.
Wordt vervolgt...