Ik probeer een carkit in mijn Grand Espace model 2005 in te bouwen. De cd wisselaar ligt achterin de auto en er is ook al een bestaand draadje van een oude nokia carkit voorin bij de versnellingsbak. De radio en cd bedien ik via de stuurknoppen.
Ik wil een carkit inbouwen met gebruik van de iPhone. Is dit mogelijk? Heeft iemand ervaring hiermee? En als dit mogelijk is kan ik dit allemaal nog steeds bedienen via de stuurknop?
Alvast bedankt!
carkit iphone grand espace model 2005
-
Topic author - Net ingestapt
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 03 nov 2011 18:32
- Actief als: particulier
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 08 aug 2016 07:33
Re: carkit iphone grand espace model 2005
Ik heb zelf sinds kort ook een Espace en rij nu rond met een Iphone welke via AUX aangesloten is op de radio.Kan hiervan alleen het volume van regelen via het stuur.Rest van de bediening moet ik op de iphone zelf doen.
Verder werkt de rest zoals het hoor (radio en CD).
Ook ben ik zojuist klaar met het inbouwen van een Parrot CK3100 car-kit. Deze heb ik in het middenconsole aangesloten.
Daar heb je drie stekkers.
Bij mij hadden twee ervan (van de speakers) als een verloopkabel van Renault systeem naar ISO.
Stekker voor de spanning en Mute was nog van het type welke Renault zelf levert.Hiervoor heb de stekker gebruikt die in de oude Nokia car-kit gebruikt werd (deze had ik er uit gehaald)
Verder werkt de rest zoals het hoor (radio en CD).
Ook ben ik zojuist klaar met het inbouwen van een Parrot CK3100 car-kit. Deze heb ik in het middenconsole aangesloten.
Daar heb je drie stekkers.
Bij mij hadden twee ervan (van de speakers) als een verloopkabel van Renault systeem naar ISO.
Stekker voor de spanning en Mute was nog van het type welke Renault zelf levert.Hiervoor heb de stekker gebruikt die in de oude Nokia car-kit gebruikt werd (deze had ik er uit gehaald)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-