carminat

De Carminat voor alle modellen Renault. dus één rubriek om al die kennis te bundelen.
Plaats reactie

Topic author
dico
Net ingestapt
Net ingestapt
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00

carminat

Bericht door dico »

Wanneer ik in mijn nieuwe vel satis een geprogrammeerde route wil opslaan vraagt het systeem een lokatiepositie op te slaan. Nergens wordt duidelijk hoe dit moet.
Wie helpt??????

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Invisible
4-posting-stubborn
4-posting-stubborn

Locatiepunt !

Bericht door Invisible »

Hallo, ik had hetzelfde 'probleem' en heb eindelijk de tijd genomen om het uit te zoeken en op te lossen.
Je moet namelijk beginnen allereerst een bestemming opgeven. Pas daarna ga je naar ''Route wijzigen'' (als je dat tenminste wilt) en vervolgens naar ''Route bewerken''. Daarin aangekomen geef je een tussenstop(s) (=etappe/s) op. In feite is dit dan de ''locatie positie''. En nu kun je de bewerkte route opslaan onder ''Huidige route opslaan'' zonder dat de vraag in beeld verschijnt ''geef locatie positie op''.

Groet, Eduard.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

jjansen200
Net ingestapt
Net ingestapt

CD Duitsland

Bericht door jjansen200 »

Ik weet dus niet of ik goed zit hiero, aangezien ik op dit forum nieuw ben.
Ik heb een vraag. Ik heb dus de renault scenic 2007 met Carminat navigatie V27 cd versie.
Nu ben ik op vakantie geweest naar Duitsland en.Ik heb toen de cd van duitsland geladen, zodat deze in het systeem staat.dit werkte gewoon goed, alleen vroeg hij steeds om de cd van de benelux, waardoor ik dus de hele tijd geen muziek kon luisteren behalve de radio, maar geen cd-tje. Toen ik eenmaal in duitsland was kon ik uiteraard zonder de cd van de benelux rijden.Toen ik weer terug ging naar Nederland, wilde ik en ik had de bestemming ingevuld bleef deze vragen om de cd van duitsland ondanks dat ik nog in duitsland zat. daarna vroeg hij om de cd van de benelux. Kortom ik heb de hele rit met de navigatie cd gereden. Weet iemand misschien hoe ik de navigatie moet instellen op zo'n een manier , als ik van Nederland naar Duitsland wil dit zonder cd kan????
Is namelijk erg lastig als je geen cdtje op kan zetten met muziek omdat de navigatie cd-rom erin zit.
Alvast bedankt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Mathijs
Donateur
Donateur
Laatste bezoek: 11 mei 2025 08:48
Actief als: particulier
Contacteer:

Bericht door Mathijs »

Het beste wissel je pas de cd bij de grens overgang.

Dus zolang je in Nederland/Belgie/Luxemburg rijdt, de BeNeLux cd erin. Daarna zodra die om de cd van Duitsland gaat vragen, die cd erin.

Doorgaans staan de hoofdwegen van Europa wel op de cd's.

Dus vanuit Nederland kun je een route plannen naar bijvoorbeeld Hamburg. Echter, de details staan er niet op. Dus zodra je de grens over bent, zal het systeem de Duitse landen cd willen, waarop die de details van de zijwegen en (in dit voorbeeld) Hamburg kan vinden.

En omgekeerd werkt dat ook zo. (hoewel, ik meen mij te herinneren dat Duitsland over meerdere cd's verspreid staat?)
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!!
It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen