Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
sinds de nieuwe scenic type II uit 2004 die ik heb, heb ik ook een nieuwe tomtom one xl gekocht.
hierbij zat ook een tmc antenne.
netjes gemonteerd volgens de voorschriften.
tomtom hangt links onder op de voorruit.
tmc antenne netjes aan de zijkant,...
het is zover, we hebben onze grand scenic 1.9dci (115pk) dynamique in bestelling staan (opties: getinte ramen, esp, radio mp3, leder interieur :D, metaalkleur eclipsgrijs, trekhaak)
Hallo volgens mijn garagist is de verdamper van mijn airco stuk. Hij heeft er nieuw koelmiddel met een contrasterende vloeistof ingedaan en met een speciale bril geconstateerd dat er een lek is. Ik heb nog een tweetal maanden gebruik kunnen maken...
Hallo, ik heb reeds geruime tijd een lek aan mijn dak. Door de gaatjes van het deksel waarin zich een sensor bevind om de klimaatregeling te sturen komt water. Ik had eerst mijn antenne, die zich hierboven bevind, aangeschroefd doch géén resultaat....
vorige week zondag is er weer es iemand achter op me scenic gereden.
trekhaak staat flink scheef deuren scheef...
volgens mij ervaring wordt dit weer een totall-loss verklaring.
ik ben in afwachting van de expert. deze brengt komende week...
Wanneer ik het knopje afsluiten buitenlucht indruk van de climate control hoor ik een tikkend geluid, zoiets van: tak tak tak tak ongeveer een 5 seconden lang, daarna dooft het. Wie weet waar dit vandaan zou kunnen komen ? Is het misschien een...
Ik wil graag twee dakdragers in de spoilerstand achterop zetten. Gewoon vanwege het uiterlijk. Nu hoor ik dat dit soms veel windgeruis kan geven of zelfs een fluitend geluid door de luchtweerstand. Heeft iemand hier ervaring mee? Reanult verkoopt...
Rij je net een nieuwe wagen is er al weer een HARK geweest die me de meest geclaimde schade heeft geleverd. In één van de deuren zit een putje door een deur van een ander. Lak is niet beschadigd en komt de deurschade wellicht in aanmerking voor...
Ik heb het idee dat de verwarming van onze scenic niet goed werkt. Zet je hem op 22 gr. wordt het niet echt warm. (AUTO-stand). Hadden hiervoor een Peugeot en 22 gr. was WARM! Heb de stand op 25 gr. gezet, toen werd het aangenaam. Iemand meer...
Hallo allemaal, weet een van jullie misschien hoe men kan zien of je een warmtewerende voorruit hebt ? Staat dit ergens vermeld met een code in de ruit ? Dit ivm plaatsen van een Tom Tom navigatiesysteem met zuignap.
In ieder geval is het geen...
Ik heb een vreemd probleem ontdekt met de airco van mijn Scenic:
Als ik met de airco aan een lange rit maak, met de ventilator in stand 3 of 4 neemt de luchtstroom die uit de ventilator komt steeds verder af tot er bijna geen voelbare...
Een nederlandse webshop tegen gekomen maar € 20,00 voor een plaatje staal met gaatjes. Dat moet naar mijn idee voor de helft ook zeker gemaakt kunnen worden. :lol:
ik heb sinds kort een scenic 2 van 2004
Ik hoor erg veel windgeruis in de auto ( net of het raam open is ) wie weet hier een oplossing voor, de garage zegt dat dit normaal is, wat ik me niet kan voorstellen ????????????????
Bij de facelift van afgelopen zomer heeft de nieuwe koplamp unit een ander interieur gekregen. Voorheen waren de binnenste lampen de dimlichten en nu de buitenste. Ik heb me altijd al afgevraagd waroom de scenic de binnenste lampen in gebruik had...
Sinds kort ben ik in het bezit van een Scenic 2 bouwjaar 2004.
Als ik de gordel om wil doen dan kan ik bijna niet de gordel vastklikken omreden dat deze heel erg laag zit tussen zitting en de rolarmsteun.
Heeft iemand er een oplossing voor?Zelf zit...
Hallo ik heb een vraag ik ben op zoek naar dak dragers maar nou zie ik scenics rijden met een soort van spoilers in kleur mee gespoten helemaal achter op de auto zijn dit ook dak dragers? ik zie ook gewoon zwarte dragers maar dan smaller.
Heeft...
Wie weet hoe ik het beste en eenvoudigst de lampjes van het groot/dimlicht kan vervangen.
Kortom waar en wat moet ik demonteren om er bij te komen?
grtn Rene
Bij mijn vorige wagen een Megane coupe zat er aan de rechterkant een rubberen dop waarlangs ik mijn bedrading kon doen voor de stroom van mijn versterker.
maar bij de Scenic (bouwjaar 2000) is er geen dop aan de rechterkant, nu de batterij zit...
Ik heb sinds een maand of 2 een scenic type 2
Veelal rijd ik bij mijn baas in de ford.
Mij is opgevallen dat de airco van de ford stukke sneller koud is dan die van mijn auto.
De garage zegt dat dit nomaal is en dat aan de airco niets mankeert.
En...
Ik heb onlangs mijn dakdragers van achterop mijn auto naar voren gezet.
Nu is het al zo dat ik me zonder dakkoffer al stoor aan het gierende geluid. Is het normaal dat als je boven de 70 gaat hier last van kunt krijgen of heb ik ze verkeerd...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum