Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
ik wil naast de binnen verlichting een 12volt aansluiting ,hoe kom ik met een kabel onder de bekleding vanuit de aansteker achter in de kofferruimte onder de hoedenplank links naar voren
Aangezien mijn Grand Scenic van 2009 nogal groot en grijs is, denk ik erover het dak te wrappen of te Plastidippen. Zelf denk ik aan Carbon wrap of mat, danwel glanzend zwart.
Heeft iemand dit al eens gedaan en zijn er voorbeelden van beschikbaar?
Ik heb een Grand Scenic van 2013 1.5dci (gechipttuned naar 130pk) nu wil ik eventueel led of xenon op me auto hebben zodat ik meer licht opbrengst heb. Nu zitten er volgens mij H7 lampen icm met lensen erin.
Ik heb sinds kort een tweedehands Scenic 3 gekocht.
Nu ben ik het een en ander aan het bekijken maar ik weet niet goed hoe de koordjes van de hoedenplank losgaan van het kofferdeksel.
Dit staat niet in de handleiding.
Is dat gewoon met kracht...
Afgelopen zaterdag na een bezoekje aan de wasstraat hoorde ik rare klotsende geluiden vanuit het vooronder. Duurde maar even, dus verder niet bij stilgestaan. Na boodschappen doen liep echter de ventilator/aanjager niet meer. Ik ben wat op diverse...
Weet een van jullie misschien hoe ik zonder al te veel sloopwerk de grijze plastic kappen rond de mistlampen, kan loskrijgen van de bumper.
Ik moet eerlijk zeggen dat het een design feature is die ik niet mooi vind en ik zou...
Ik heb een Grand Scenic III uit 2011. Na de recente winter is het panoramadak aan het rammelen.
Alleen als het dicht is, open is er geen probleem. Het treedt ook alleen op op slecht wegdek.
De dealer roept meteen 100 tot 300 euro maar dan...
Ik heb nu een grand scenic II. En mijn vrouw maakt veelvuldig gebruik van de handgreep aan de binnenzijde van de deur, bij voorbeeld in bochten. In de scenic III ontbreekt deze handgreep. Is het mogelijk op de deur ook een dergelijke handgreep te...
Model/uitvoering :grand scenic
Bouwjaar : 2009
Brandstof : bezine 1.4 tce
hallo ik ben op zoek naar het intereur filter van mijn scenic 3 maar ik kan hem niet vinden tevens weet ik ook niet
waatr ik onder de motorkap het luchtfilter kan vinden....
Ik ben in het bezit van GS 2011 .
Sinds enkele weken hoor ik steeds water klutsen wanneer ik een bocht neem . Ik hoor het water echt van de ene naar de andere kant lopen . Het geluid lijkt me te komen vanuit de motorruimte, achter het...
het is volgens de dealer onmogelijk, maar mijn hoofdsteun van de bestuurdersstoel gaat echt onder het rijden spontaan omhoog, om de paar dagen moet ik hem weer naar beneden zetten, iemand ook last van ?
Ik heb nu 4 weken mijn nieuwe GS Bose diesel.
Mijn keuze was niet zo moeilijk na 2 jaar en 160.000 km in mijn vorige GS zonder ook maar een probleem.
Helaas heb ik nu een minder prettig gevoel bij deze prachtige auto.
Ontzettend veel...
Sinds kort kan ik de temperatuur van de climate control in mijn Grand Scenic tce 2011 niet meer warmer zetten. De knop lijkt niet te reageren. Kouder zetten kan nog wel. Is dit een vaker voorkomend probleem en kan ik dit zelf...
Behoorlijk aan het zoeken geweest op internet maar ik krijg nergens gevonden hoe ik het instrumenten paneel kan verwijderen uit mijn Scenic MK3. Ik wil een Parrot tablet gaan inbouwen en wil dat netjes doen maar dan moet het...
Mijn Scenic 3 is van 2009, vorig jaar tweedehands gekocht.
Vanaf het begin heb ik nooit lekker gezeten, op een of andere manier krijg ik de stoel niet goed afgesteld of er is iets mis mee.
Bij de dealer hebben ze al wel wat schuimrubber vervangen,...
Ik kan een Scenic lenen komend weekend voor een trip naar de Ardennen. Ik wil vier racefietsen meenemen. Kan de achterbank gemakkelijk worden verwijderd uit de Scenic? Zonder te hoeven schroeven etc?
Het is een model uit 2012 of 2013
Sinds 2 maanden in het bezit van een Grand Scenic III van 2010. Vanmorgen ontdekte ik dat er een laag water in het opbergvak stond in de bodem rechtsvoor. In mijn vorige Scenic, serie II had ik dit ook eenmaal ivm verstopte paravan. Heeft iemand al...
Tijdens het autowassen van mijn mooie nieuwe Scenic XMod wilde ik hardnekkige vogelpoep vlek wegwerken. Dat heb ik gedaan met een sponsje en nu zie ik een dof plekje op het glas van de koplamp. Ik baal als een stekker. Het is niet...
Omdat ik nogal eens op een donkere parkeerplaats mijn golfspullen in de achterbak zet is het handig als er wat extra verlichting in de achterklep van mijn Scenic III zou zitten. Nu heb ik ledverlichting hiervoor maar ik weet niet goed hoe ik...
Begin december een nieuwe Renault Scénic Bose Edition 2013 besteld.
Nu zie ik begin januari op de site van Renault staan (configurator) dat de Bose lichtjes is aangepast; nieuwe velgen, nieuwe binnenbekleding.
Hij noemt nu ook Bose 2014 en is...
Ik ben sinds een week de trotse bezitster van mijn nieuwe Scenic XMod Bose. Deze heeft automatisch inklapbare spiegels als je de auto verlaat. Bij mjjn vorige scenic uit 2010 klapte de Spiegel in de wasstraat steeds in en ook weer uit...
Ik wil in mijn grand Scenic III (2010) een Xenon set in gaan bouwen, maar de ruimte achter de koplamp units is erug krap. Is het mogelijk om de koplamp units los te nemen, zodat ik wat bewegingsruimte heb? En zo ja hoe dan? (Of...
Betreft het ontgrendelen van de portieren. Volgens het instructieboekje, zou na het ontgrendelen van de portieren, als er geen portier geopend wordt na 2 minuten...
Is er iemand onder jullie die weet hoe ik bij de voorste luidsprekers kan komen. Ik rij met een RENAULT GRAND SCENIC COLLECTION 2012 DIESEL 1.5 dCi Energy Business, kan je de roosters er langs voor afhalen, ik krijg er alvast geen beweging...
Volgens het instructieboekje van mijn grand scenic dynamique 1.5dci 2012 zou de middenconsole moeten voorzien zijn van een lampje?
Deze vind ik echter nergens terug. Kan me niet voorstellen dat een simpel lampje maar pas op de...
Hey beste Forumgangers, graag jullie advies.
Kofferdeksel van mijn GSIII coll. 2012 maakt een schurend geluid bij opening en meer specifiek als deze bijna gans open gaat. Dealer behandelde scharnieren & Co reeds met WD40. Probleem is echter niet...
Ik ben van plan een Grand Scenic aan te schaffen. Volgens de foto's heeft modeljaar 2012 dakrails gemonteerd. De dealer kon me alleen niet vertellen vanaf wanneer de Grand Scenic met dakrails geleverd wordt. Is daarover bij iemand al meer bekend?
Model/uitvoering : Renault Grand Scénic
Bouwjaar : _2012
Brandstof : _Diesel
19.52u
Hallo allemaal
Toen ik deze zomer met mijn nieuwe Grand Scénic op reis vertrok naar Spanje heb ik 2 maal hetzelfde probleem voorgehad. Bij zowel de heen- als...
Model/uitvoering : GS III Privilège dCi 160 Cassiopeiagrijs KNG
Bouwjaar : 2012
Beste forumgangers. Ik ben nieuw op dit forum, daarom dat ik jullie zou willen bevragen.
20/04 ll. heb ik mijn nieuwe GS afgehaald bij de dealer. Uiteraard was ik een...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum