Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Hallo ik krijg binnenkort een nieuwe scenic met een renaultradio met stuurbediening.
Ik wil graag een cd-mp3 wisselaar aansluiten. Kan mij iemand vertellen welk type wisselaar ik moet kopen.
Ik wil hem niet bij de dealer kopen. (te prijzig)
Wanneer de Sony-wisselaar bij de dealer te prijzig is, dan is een andere optie om een wisselaar aan te sluiten met een FM-modulator ertussen. Deze zet het signaal van de wisselaar om naar een FM-signaal. Deze wordt aangesloten tussen de antennekabel en de radio.
Deze mogelijkheid is ook niet goedkoop, scheelt niet zo heel veel met de dealerset.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Ik ben bezig om de line in ingangen van mijn renault scénic 2002 radio te activeren (via de wisselaar).
Tot heden zonder reultaat, de radio heeft denk ikk een positieve of negatieve puls nodig om de wisselaar funktie te activeren.
Is er hier een renault freak die de pinbezetting weet van zo'n radio?.
Ik zou je erg dankbaar zijn.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut