Hallo allemaal,
Afgelopen vrijdag heb ik mijn nieuwe Fuego naar de monteur gebracht voor wat kleine maar subtiele reparaties. Ik kreeg mijn Celica mee die nu weer op belangrijke punten is gerepareerd en zijn APK heeft. Met de Celica ben ik dit weekend naar Turnhout in Belgie geweest. Hij reed als een zonnetje. Bij Den Bosch een uur in de file zonder problemen (probeer dat maar eens met een Fuego). Het was behoorlijk koud maar starten ging prima. Fuego rijden is prima maar zo'n Japans monster zit wel wat steviger in elkaar. Fijn dat hij weer terug is. Mijn lpg Fuego staat ook voor de deur. Daar blijf ik ook in rijden, natuurlijk, alleen is starten bij vochtig weer een probleem.
Groet, Meerten
Celica vervangt Fuego
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 24 nov 2010 00:20
-
- Lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 03 apr 2020 10:07
- Actief als: particulier
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 24 nov 2010 00:20
De Celica is terug
Hoi,
Inderdaad. Maar ik kon hem laten repareren en aangezien het toch wel een lekkere auto is om in te rijden, blijft dat voorlopig zo. Ook omdat mijn oude Fuego niet helemaal honderd procent betrouwbaar is. Dan hou ik de Celica graag als reserve achter de hand. Een derde Fuego zou ook leuk zijn. Of een Renault 11. Er staat er een te koop voor 600 euro.
Groet, Meerten
Inderdaad. Maar ik kon hem laten repareren en aangezien het toch wel een lekkere auto is om in te rijden, blijft dat voorlopig zo. Ook omdat mijn oude Fuego niet helemaal honderd procent betrouwbaar is. Dan hou ik de Celica graag als reserve achter de hand. Een derde Fuego zou ook leuk zijn. Of een Renault 11. Er staat er een te koop voor 600 euro.
Groet, Meerten
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in