Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Leuk bedacht, op zich een prima oplossing. Werkt perfect in de ideale wereld waar er geen hersenloze idioten het leuk vinden om eraan te hangen en te slopen. Ik zou er persoonlijk niet aan beginnen i.v.m. vandalisme.
Nu MG4 Electric Long Range Luxury, hiervoor: Zoe ZE 50 Life wit nov 2020 voorheen acculease, accu nu gekocht. Hiervoor: Zoe Intense Q210, Blanc Glacier, sept 2015.
Was ook mijn 1e gedachte toen ik er van hoorde. Ondertussen zijn er al meer bedrijven met die 'oplossing' op de markt gekomen.
A310 V6 2.7L.
Renault trafic 2.1L. D
Grand Scenic Type II 1.5 dCi
Grand Scenic Type II 1.5 dCi
Grand Scenic Type III 1.6 dCi
Grand Scenic Type IV dCi 150 EDC
Begin 2020 in mijn gemeente contact gehad voor een eigen laadopstelling voor de deur naar een openbare parkeerplek voor de deur.
Een los laadsnoer over het trottoir mocht niet te gevaarlijk. Een voedingskabel onder het trottoir door naar een laadpaal bij het parkeervak
(Zelf betaald), nee ook niet. Dus ook voorgesteld de laadkabel middels een zwenkarm over het trottoir naar de auto te brengen !
Uh........das een goeie......moet ik na vragen. Na een week het antwoord....toch te gevaarlijk, stel dat er ooit getakeld moet worden daar !!!!
Ha ha.....daar heb ik het maar bij gelaten.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut