Model/uitvoering :Renault megane cabrio 1.6 16v
Bouwjaar :startblokkering
Brandstof :benzine
Hallo.. Ik ben sinds deze week in bezit van een megane.. Leuke auto.. Alleen nu heb ik een probleempje.. Nja probleempjes.. 1 de centrale vergrendeling doet het niet.. We hadden hem opgehaald daar is de auto naar Renault gebracht omdat sleutel niet werkte en daar hebben ze het verholpen.. Paar dagen later reageerde de sleutel soms.. Meteen noodcode aangevraagd voor start onderbreking.. Werkt goed.. Maar sleutel dus niet altijd nu heb ik de batterijen vervangen en door de infrarood kan ik zien dat de sleutel nu een beter signaal geeft.. Nu pakt de auto de sleutel met infrarood dus helemaal niet. Meer heb gelezen dat je hem opnieuw moet inlezen.. Door de vergrendelingsknop in te houden tot ie open en dicht gaat.. Maar dit werkt niet bij mij de knop doet het wel maar hij gaat niet open en dicht.. Wie weet hoe ik dit anders zelf op kan lossen? 2 als ik afremt met de auto gaat die stationair beetje schommelen zeg ma dit doet ie 2 a 3 keer en dan is het weer over.. Het maakt geen verschil of ik alle elektronische dingen aan of uit zet.. Er zit pas een nieuwe accu in..
Alvast bedankt voor de reacties
Cv + startblokkering-stationair schommelen
-
- Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 10 feb 2025 13:52
- Actief als: particulier
Re: Cv + startblokkering-stationair schommelen
Goedenavond,
Het synchroniseren zou moeten lukken door eerst de noodcode in te voeren en dan het trucje met de vergrendelingsknop te doen. Check eerst of de sleutel werkt mbv een digitale camera. Richt de sleutel op de lens en kijk op het moment van drukken of de er een blauw/wit licht te zien is.
Het synchroniseren zou moeten lukken door eerst de noodcode in te voeren en dan het trucje met de vergrendelingsknop te doen. Check eerst of de sleutel werkt mbv een digitale camera. Richt de sleutel op de lens en kijk op het moment van drukken of de er een blauw/wit licht te zien is.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 02 jun 2014 21:46
- Actief als: particulier
Re: Cv + startblokkering-stationair schommelen
Hallo bedankt voor uw reactie.. Ja via Camera zie ik duidelijk dat de sleutel het doet en ja na de noodcode lukt dat trucje met de vergrendeling knop bij mij niet.. Maar nu is het al een tijd geleden dat ik het geplaatst heb.. En nu heeft de sleutel het al een hele tijd weer goed gedaan.. Tot van de week toen begon het weer.. En sinds deze ochtend doet ie het weer helemaal perfect
Groetjes dutzzz
Groetjes dutzzz
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut