Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik zag gisteren een Logan MCV als taxi in Amsterdam! Vond ik toch wel een aparte keuze als taxi. Zou een ritje met deze taxi ook stukken goedkoper zijn dan met een 8 X zo dure E-klasse?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik zit met 3 problemen en vroeg of jullie mij konden helpen:
1. Wij hebben een Dacia Logan gekocht uit geloof 2018 en ik wilde de nav updaten met de software op usb van de dacia (daciaexstras) en toen liep hij vast tijdens het...
Heb Dacia Duster 1.6( lpg met Renault blok (K4MF6) onderhoud gebeurt op tijd, na aantal jaren de bougies vernieuwd , LPG bougies laten monteren,
na aantal maanden ging hij op 3 poten lopen, gestopt gekeken, pen bonbine (als voor motor sta...
Wie kan mij vertellen welk type 1600 benzinemotor van renault in deze auto is gemonteerd, indien mogelijk Motorcode en eventuele bekende plus en minpunten
Hallo allemaal,
Ongeveer 2 weken geleden heb ik bij mijn auto de accu eraf moeten halen ivm dat ik een stuurschakelaar moest vervangen. Alleen daarna bleef gelijk het lampje van de TC/ESP branden (niet knipperen) en ongeveer een week later kwam het...
Ik heb een Dacia Dokker uit 2017. Een tijd terug een niet originele radio geïnstalleerd (Audiovolt). Nu ging afgelopen weekend mijn accu kapot die ik heb vervangen. De radio heeft nog een paar uur gewerkt maar is daarna gestopt. Het...
Ik heb een Dacia Lodgy (uit 2015), met daarin een Media Nav 1.0 systeem (4.1.0). Ik zit een beetje rond te kijken of er nog een andere update bestaat. Ik zag ergens dat er ook een Media Nav 3 in kan (MODEL NO: LAN5810WR0). Dit lost o.a het...