Ik kreeg onlangs een foldertje van Renault met een aanbieding voor het plaatsen van Led dagrijverlichting.
Wat me nu opviel was dat dit enkel geldig was voor Espace phase 2.
Vraag me af waarom het enkel geldig is voor de fase 2. Komt dit omdat er reeds één of andere voorziening is voor het aansluiten, of zou dit komen dat men een 'beter' plaatsje heeft in de bumper?
Ik denk eerder het eerste want de derde fase heeft er origineel in de koplampen....
Dagrijverlichting
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 28 apr 2025 12:40
- Actief als: particulier
Re: Dagrijverlichting
Kan je misschien de foldertje niet scannen en hier op het forum plaatsen?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 23 jun 2011 21:54
Ik heb laatst bij de dealer geinformeerd wat de kosten zouden zijn voor het plaatsen van de nieuwe koplampen met LED verlichting. Dit zou in ieder geval meer dan 500 euro kosten. Waarschijnlijk moest ook de 'kabelboom' worden aangepast?
Ik hoop dat dit een beter betaalbaar alternatief zal zijn.
Ik heb nu de optie dagrijverlichting laten aanzetten. Met de lichtsensor gingen de dimlichten consequent te laat aan. Nu starten de lampen op bij het aanzetten van de motor. Werkt goed.
Ik hoop dat dit een beter betaalbaar alternatief zal zijn.
Ik heb nu de optie dagrijverlichting laten aanzetten. Met de lichtsensor gingen de dimlichten consequent te laat aan. Nu starten de lampen op bij het aanzetten van de motor. Werkt goed.
Hide post links |
-
Topic author - Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 28 okt 2020 12:33
- Actief als: particulier
Ik heb spijtig genoeg het foldertje niet meer.... Werd toegezonden samen met de condities van maart.
Was een aanbieding aan 200 Euro, geplaatst. De lichten waren van Philips en zijn zo langwerpige blokjes zoals je ze in de handel kan kopen.
Vermits die lage prijs denk ik dus dat de ingreep vrij invoudig moet zijn, het uurtarief hoge techniciteit kennende...
Was een aanbieding aan 200 Euro, geplaatst. De lichten waren van Philips en zijn zo langwerpige blokjes zoals je ze in de handel kan kopen.
Vermits die lage prijs denk ik dus dat de ingreep vrij invoudig moet zijn, het uurtarief hoge techniciteit kennende...
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-