Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Beste mensen, ik heb een Scenic bose gekocht uit 2014 met een digitaal dashboard. Hoe stel ik de kleur van de snelheidsmeter etc. In,? Deze was nl blauw en is nu heel geworden. Vriendelijke groet Robert.
Na pechhulp in Frankrijk heeft de Franse garage de taal van het dashboard (dus niet het multimediasysteem) op Duits gezet. Hoe wijzig ik dit in Nederlands? Alvast bedankt
Clio 4 1.5dci 2013
Mijn zoon heeft de deur linksachter niet goed dichtgedaan. Dat hadden we niet gezien, hele flinke hoosbuien eroverheen. 2 dagen later accu leeg. Natte mat bij de pedalen. Accu geladen, rijdt prima weer. Maar volgende dag weer...
Eind augustus heb ik een Renault Megane IV, 1.5 dCI gekocht. Fijne auto, maar na 15.000 kilometer kreeg ik een knipperende kerstboom aan foutmeldingen op mijn dashboard.
Het begon met een uitvallende Adaptive Cruise Control. Deze werkte af...
Vind de licht opbrengst te min van de auto. Heb al andere lampjes geprobeerd maar niet tevreden.
Wat is hier een oplossing zonder te gekke kosten ? Kunnen er bv lampjes van 100 watt in of zoiets ?...
Ik heb een vraag over mijn verlichting, de beide stadslichten doen het niet en mijn linker led achterlicht ook niet, alle zekeringen zijn na gekeken en de lampen zijn getest en die doen het, echter heb ik geen idee wat ik...