Ik weet dat er ten minste één draadje over loopt in het R-Link deel, maar dat is me iets te chaotisch. Korte samenvatting: Europa kaart is tijdelijk te koop voor 0.00 euro. Probleem kan zich voordoen dat deze niet op een standaard (4GB) tomtom kaartje laat laden; Europa alleen is al ruim 5GB). Hier een zeer gedetailleerde procedure om de kaart te kopiëren en te vergroten en Europa te installeren. Wellicht zijn sommige stappen overbodig en je bent er een uur of twee mee zoet, maar het werkt. Alle credits naar EVSpeak.com user "Sandy", ik heb ze alleen gedetailleerder gemaakt.
https://docs.google.com/document/d/1_HN ... sp=sharing
De Europa kaart
-
zoe2goe
Topic author - Gerespecteerd lid

- Actief als: particulier
De Europa kaart
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
daf55
- Lid

- Contacteer:
Re: De Europa kaart
Ik heb het ook geprobeerd met de kopieerfunctie van een programmaatje wat in dat draadje werd genoemd. Dat werkt wel als je een goede werkende kopie wilt, maar daarmee kan je alsnog geen Europe downloaden. Want blijkbaar kopieer je ook de (niet juiste) grootte van de oude SD kaart mee. Op een 16GB kaartje zou het makkelijk moeten passen, maar ja...
Met bovenstaande methode lukt het vast wel, maar vrijdag gaat de Zoe voor de remslang controle, en de dealer heeft toegezegd dat hij het voor mij kan doen, dat scheelt mij nu 3x of 4x naar de auto lopen... Ik zal opletten wat hij doet, Kunnen we van leren misschien?
Met bovenstaande methode lukt het vast wel, maar vrijdag gaat de Zoe voor de remslang controle, en de dealer heeft toegezegd dat hij het voor mij kan doen, dat scheelt mij nu 3x of 4x naar de auto lopen... Ik zal opletten wat hij doet, Kunnen we van leren misschien?
Al sinds 2014 tevreden Zoe rijder, en nu een 4!
Renault 4 e-tech 2025, Volvo XC60 T8 (2018), Daf 55 (1970) en een Mobylette
Renault 4 e-tech 2025, Volvo XC60 T8 (2018), Daf 55 (1970) en een Mobylette
| Hide post links |
-
zoe2goe
Topic author - Gerespecteerd lid

Re: De Europa kaart
Correct (over grootte). De TOMTOM bestanden zijn "containers" van maximaal 2GB (een beperking van het FAT32 filesysteem) waar een linux ext filesystee…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 20 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht