king006 schreef:Herrald schreef:Ook krijg ik een melding dat mijn vin ongeldig is.
Ik heb het een paar keer gecontroleerd. Ik heb toch echt de goede ingevoerd.
Ik ga maar eens langs de dealer. Kan toch niet zo moeilijk zijn.
Dat had ik bij mijn Zoë ook in de ZE APP. Vervolgens even paar dagen gewacht en het werkte

er moet denk ik een activatie plaatsvinden bij Renault voor de auto. Controleer je abonnementen eens?
In de app bij Connected services staat: "You don't have any contracts"
Daaronder bij de garantie staan wel informatie.
We hebben de auto bijna twee weken, dus het wordt nu toch wel tijd dat we de verwarming op afstand in kunnen schakelen enzo.
Op de website bij renault staat deze instructie:
Synchroniseer jouw auto met het VIN-nummer en de activeringscode (Dit betreft het Z.E. contract R-Link. De activeringscode van EASY LINK verkrijg je in de auto bij het koppelen van de MY Renault App)Indien je de activatiecode van jouw auto (alleen indien het R-Link betreft) niet meer weet, neem dan contact op met Renault klantenservice via 0800-0303.
Ik heb geen activiatiecode gezien.
Misschien maar eens bellen.