De Renault 16
-
Admin
Topic author - Site Admin

- Actief als: particulier
-
kees
- repeating visitor

Hoi,
leuke foto, ik zie namelijk dat de buitenspiegels hier op de voorspatborden zijn gemonteerd. Weet ik eindelijk waar die twee gaten in mijn linker spatbord voor dienen.
Weet iemand in welke jaren of bij welke types de spiegels op deze manier gemonteerd waren??
Mijn 16 is uit '66, wellicht kan ik dan overwegen dit weer in ere te herstellen.
leuke foto, ik zie namelijk dat de buitenspiegels hier op de voorspatborden zijn gemonteerd. Weet ik eindelijk waar die twee gaten in mijn linker spatbord voor dienen.
Weet iemand in welke jaren of bij welke types de spiegels op deze manier gemonteerd waren??
Mijn 16 is uit '66, wellicht kan ik dan overwegen dit weer in ere te herstellen.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
Renaultfreak
- Lid - en hoppa, logo 2

- Contacteer:
buitenspiegel op spatbord
Ik heb even contact gehad met een Renault 16 expert en hij vertelde mij dat het bij oudere modellen 16 (1965/66) wel voorkwam dat de spiegels op de sp…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Alexandra de Renaultfreak!
Diverse modellen Renaults (teveel voor een onderschrift). :?
Diverse modellen Renaults (teveel voor een onderschrift). :?
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 8 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Aanmelden kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken, en zo het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in