Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Plaatwerk, uitdeuken, lassen, lakken, kleurnummers, spuiten, bekleding etc.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Model/uitvoering : Megane CC phase 1 Bouwjaar : 2004
Heeft iemand ervaring met het rechthangen van een Deur van een Megane 2?
Bij mijn auto zit deze met een paar spacers tussen het bovenste en onderste scharnier vast gemaakt, echter hangt de deur een klein beetje naar beneden en knakt hij een beetje bij het openen van de deur. Hierdoor zit er ook een heel klein beetje speling bij het raam, waardoor hij af en toe een beetje lekt.
Heeft iemand tips of ervaring met het rechthangen van een deur?
Zelf zat ik er aan te denken er krik onder te plempen, bouten los te draaien, omhoog krikken zodat hij recht hangt en alles weer aandraaien.
Als iemand tips heeft, heel graag!
De knak is een versleten onderste scharnier . bij de dealer 140 euro , als je even doorvraagt leveren ze ze ook voor 67 euro origineel uit duitsland , je moet hem wel zelf in de kleur spuiten.
Afhangen , kun je dan doen in combi met vervangen scharnier.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Sinds een half jaar ben ik in het bezit van een Twingo GT uit 2008.
Echt leuk ding met wat leeftijdsdingetjes en (blijkbaar) Twingo-typische problemen.
Koppeling heeft wat aandacht nodig en de ventilator werkt niet op stand 4 (wel op de...
Hoi, tijdens het rijden begint af en toe het waarschuwingslampje van de deuren te branden en te piepen . Bij nazicht van de deuren zijn die goed gesloten en ook de centrale vergrendeling doet zijn werk dus de deuren zijn werkelijk dicht. Probleem...
Hallo, we hebben een scenic 1.6 uit 2011. De deur aan de bestuurderskant gaat niet open met de keycard, wel met de noodsleutel. De overige deuren gaan wel open en dicht met de keycard. Indien je de deur van de binnenkant opent, kun je deze wel weer...
Audio is voor mij een redelijk onbekend terrein. De radio staat meestal aan en dan vind ik het verder wel best. Viel in de Megane op dat het niet best klonk. Speaker in de voordeuren bleken redelijk vergaan dus maar wat besteld....
Ik ben op het moment trots eigenaar van een Clio 4 GT, die vanwege gezinsuitbreiding nu toch een maatje te klein blijkt te zijn. Daarom ben ik me aan het oriënteren op een Megane 4 GT (of GT-line).
Ik heb hier een vraagje over mijn renault megane 4 gt van 2017 1.6 165dci.
Met chiptunen en de automatische versnellingsbak te flashen blijven we de melding krijgen risico op versnellingsbak schade hoe komt dit eig ? Zijn al maande al probere...
Rij nu bijna 2 jaar met een Renault Megane RS Trophy. (Km stand : 3000 km)
Ik heb hier een aantal vragen :
1. Wanneer ik gas geef reageert de wagen vrij agressief ongeacht de instellingen. De response van de gas is niet echt...