deursloten

Alle overige technische vragen over de Kangoo
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
berendd
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 dec 2007 12:57

deursloten

Bericht door berendd »

Hallo,

Mijn ouders rijden een renault kangoo uit 1998, het is een basisuitvoering 1.2 RN. Deze heeft geen aut deurvergrendeling oid.

de bestuurdersdeur is met de sleutel niet meer open te krijgen, de bijrijderskant nog wel maar ook deze gaat moeizaam. Nu wil ik het deurpaneel eraf halen om te kijken of er evt wat los zit aan het slot wardor de slotplaatjes niet goed op hun plek blijven zitten (ik ga er even vanuit dat er gewoon simpele sloten in zitten zoals ik van mijn vw's en jappen gewend ben)

ik krijg echter het paneel niet los, heb de grote torxen er al uit gehad maar er zit geen beweging in.. kan ik hier ergens een handleiding oid voor vinden? of kan iemand me vertellen wat er los moet om de panelen te verwijderen.

wellicht ben ik ook wel op de verkeerde weg bezig en zijn de sloten nog prima, graag een zetje in de goede richting.

Bij voorbaat dank voor de moeite om te antwoorden!

groeten,
berend

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
berendd
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 dec 2007 12:57

Bericht door berendd »

aangezien er nog geen reactie is ben ik maar gewoon op dezelfde weg doorgegaan en heb tenslotte het deurpaneel en het slot weten te demonteren..

er bleek in het slot een palletje afgebroken, is dit een vaker voorkomend probleem, de constructie zag er nogal gammel uit namelijk.. meeste kangoo's hebben natuurlijk cv met afstandbediening dus dan gebruik je het slot nauwelijks..

hier op de sloop hebben ze genoeg kangoo's liggen altijd dus maar eens kijken voor een slotensetje.. :roll:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in