Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
de display van m'n airco ( ECC) heeft sinds ik m'n laguna( 1.9 dti 04-99) heb ( november 2005) plm. 01 min. gewerkt. Verlichting en functies verder OK.
Ik wil de ECC unit uitbouwen, maar dat is nog niet zo makkelijk.( zelfs niet met werkplaatshandboek). Wie kan me helpen. Adviezen of door meehelpen..
beste reinier06 let in ,t vervolg op dat je niet twee keer een topic aanmaakt dacht effe dat ik
dubbel zag en weer ,s een bezoekje aan specsavers moest brengen voor een nieuwe bril
maar goed heb ,t andere topic voor je verwijderd dat voorkomt misverstanden en dergelijke.
hoop dat je snel antwoord krijgt op je vraag.
Wat doet je display?
Is het display niet meer af te lezen?
Er zit een lampje in het display dat te vervangen is.
Om bij de bedieningsunit te komen dient de middenconsole deels gedemonteerd te worden.
Beginnend bij de pookhoes.
Trek deze naar boven toe los.
Neem hierna de asbak uit.
Onder de pookhoes bevinden zich een paar schroeven waarmee het asbakpaneel is vastgezet.
Demonteer dit paneel.
Hierboven zit het radio "kastje".
Demonteer eerst de radio en het inbouwframe van de radio.
Demonteer tevens het extra bakje.
Demonteer hierna het kastje.
De schroeven hiervoor zitten onder het asbakpaneel.
Nu zijn de schroeven zichtbaar waarmee het aircopaneel vastzit.
Draai deze los en neem het paneel uit.
Nu kan het lampje vervangen worden.
Ga voor het inbouwen in de omgekeerde volgorde te werk.
NB.: De schroeven zijn, als het goed is, allemaal inwendige torx-20.
Succes.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Je beschrijving voor verwisselen van het lampje klopte helemaal maarr...
Nu zijn de schroeven zichtbaar waarmee het aircopaneel vastzit.
Draai deze los en neem het paneel uit.
dat kan alleen als je ook het paneel inclusief de armsteun hebt losgemaakt en naar achteren hebt getrokken.
De schroeven waarmee het aircopaneel vastzit zijn M7. Lastig als je eraan gewend bent dat alles torx is.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
sinds een paar dagen heb ik een Kadjar 1.3 intens uit 2019. Ik wil graag de toerenteller in het display omdat deze auto zo stil is dat je niet altijd aan het geluid kan horen hoeveel toeren ie maakt. Het vreemde is dat tijdens de proefrit voor de...
Heb te koop een nieuw in doos een startbooster , huidige winkelprijs is € 69,99
Raar ding, geeft in % zijn vermogen aan en loopt langzaam af, maar start de auto prima
VFMFM 3000 A Starthulp powerbank, 12 V autostarthulp,...
Hoop dat iemand mij kan helpen. Heb een twingo automaat uit 2008 , rijd en schakelt perfect. Alleen de stand van de versnellings is niet zichtbaar in het display. Dus je kan niet zien of de auto in zijn a of m staat of in zijn r. Ook is het cruise...